מיקי שטרסבורגר ושחר מרקוביץ' מונו לסמנכ"לים באל-על

שינויים ומינויים בהנהלת אל-על ■ בנוסף על כניסתו לתפקיד בעוד כשבועיים של גונן אוסישקין לתפקיד המנכ"ל, החברה מינתה היום שני סמנכ"לים חדשים

מיקי שטרסבורגר / צילום: יונתן בלום
מיקי שטרסבורגר / צילום: יונתן בלום

שינויים ומינויים בהנהלת אל-על . רגע לפני שגונן אוסישקין, המנכ"ל הנבחר של אל-על, ייכנס לתפקידו ב-15 בפברואר, ובכך יחליף את דוד מימון, מדווחת החברה על מינוי שני סמנכ"לים חדשים.

מיקי שטרסבורגר מונה לתפקיד סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, ושחר מרקוביץ' שמונה לסמנכ"ל דיגיטל ומחשוב. שטרסבורגר (33), עובד באל-על כ-11 שנה. הוא החל כאנליסט, מונה בהמשך לסגן ראש אגף לו"ז ומערכות הפצה ולראש אגף, כאשר בשנת 2014 מונה למנכ"ל סאן דור נתיבי אוויר בינלאומיים, חברת הבת של אל-על לטיסות נופש, תפקיד אותו הוא ימשיך ויימלא במקביל למינוי החדש, עד מציאת מנכ"ל קבוע. שטרסבורגר יחליף בתפקיד החדש את אוסישקין, שנכנס לתפקיד המנכ"ל.

במקביל הודיעה החברה על מינויו של שחר מרקוביץ' לתפקיד סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב. בתפקידו האחרון שימש מרקוביץ' (40) כראש מערך הדיגיטל של בנק הפועלים, תפקיד בו כיהן החל ממארס 2016, כאשר קודם לכן עבד במקינזי, שם שימש כשותף מומחה בינלאומי בתחומי הדיגיטל, הטכנולוגיה, והחדשנות. מרקוביץ' יחליף את עופר צברי, שנשאר בחברה.

בתוך כך נזכיר כי אל-על דיווחה היום על זימון אסיפה כללית על מנת לאשר את תנאי הכהונה וההעסקה של המנכ"ל הנכנס, אוסישקין, הכוללים שכר בסיס בסך 120 אלף שקל ומענק שנתי בשיעור זהה לזה שקיבל דוד מימון, בגובה 2% מהרווח השנתי ולא יותר מ-3 מליון שקלים ברוטו לשנה (ראו הרחבה בעמוד 3).