בכירי החברות הממשלתיות ישתתפו בתוכנית להגברת השת"פ

רשות החברות יוזמת תוכנית הכשרה למנהלים בכירים ב-18 החברות הממשלתיות ■ "כל היום החבר'ה האלה הורגים אחד את השני" ■ עלות התוכנית: 1.2 מיליון שקל; תכלול נסיעה של שבוע לאנגליה

ניסים סלמן / צילום: לשכת הפרסום הממשלתית
ניסים סלמן / צילום: לשכת הפרסום הממשלתית

רשות החברות הממשלתיות יוזמת תוכנית הכשרה ראשונה מסוגה לדרג המנהלים בכירים ב-18 החברות הממשלתיות הגדולות, במטרה "לשפר את הנטרוורקינג ולהפחית את העוינות" בין החברות.

גורמים ממשלתיים המעורבים בתוכנית אמרו ל"גלובס" כי "הגברת שיתוף-הפעולה בין החברות היא קריטית בנושאי תחבורה ותשתיות וגם בענף התעשיות הביטחוניות". והוסיפו בהומור: "כל היום החבר'ה האלה הורגים אחד את השני".

התוכנית, שעלותה 1.2 מיליון שקל, תתפרס על כל 2018 ותכלול נסיעה בת שבוע לאנגליה לצורך היכרות עם חברות ממשלתיות בריטיות והתמודדותן על הרגולציה.

בתוכנית ישתתפו סמנכ"לים וראשי אגפים בתחום הרכב, הלוגיסטיקה והביצוע בחברות בעלות מחזור של 250 מיליון שקל ומעלה. מדובר בין היתר בחברות הנמל, החשמל, עמידר, הרכבת, נת"ע, נתיבי איילון דירה להשכיר.

בתוכנית, שבנה סמנכ"ל הרשות ומנהל יחידת החברות והתאגידים נסים סלמן, ישתתפו 24 בכירים שמוינו מתוך 900 בכירים. התכנים כוללים דיגיטציה, חדשנות ושירותיות - נושא שהתדמית של המגזר הממשלתי בו זקוקה לשיפור דחוף.