שבוע חזק לרשת: כובשת את ראש הטבלה ונצמדת לקשת

מאז פיצול ערוץ 2 רושמת קשת הובלה מובהקת, אולם השבוע מצליחה רשת לעבור אותה ■ השקת "גוט טאלנט" קוטפת את המקום הראשון עם 19%

אחרי לא מעט שבועות קשים, רשת רושמת שבוע מצוין שבו היא מצליחה באופן חריג להשתוות לקשת בכל הפרמטרים המרכזיים. פרק ההשקה של "גוט טאלנט" כובש את המקום הראשון בטבלה עם 19%, וגם המקום השני שייך לתוכנית חזקה של הערוץ, "המירוץ למיליון". בסך-הכול מכניסה רשת חמש תוכניות לטבלה השבועית, בדיוק כמו קשת, ובאופן יוצא דופן, לראשונה מאז הפיצול, משתווה אליה גם בממוצע הרייטינג השבועי בפריים-טיים (11.7% לרשת מול 11.6% לקשת), וגם בנתון הממוצע השבועי של מהדורת החדשות המרכזית המשותפת (10.2% לקשת מול 10% לרשת).

העובדה שהנתונים הללו נתפסים כמפתיעים מעידה כמובן על העליונות שבה החזיקה קשת עד כה, וכעת צריך להמתין כדי לראות האם מדובר בהבלחה חד-פעמית ("גוט טאלנט", למשל, כבר איבדה גובה במשדר השני שלה, שהסתפק ב-14.5%), או שהשינוי יהיה משמעותי יותר.

בקשת כאמור מכניסים גם כן חמש תוכניות, שהבולטת בהן, "ארץ נהדרת", מדורגת במקום השלישי עם 16%. "הכרישים שהושקה" השבוע מסתפקת ב-13.5% ובמקום התשיעי.

בערוץ עשר שתי התוכניות הבולטות השבוע הן "בזהות בדויה" של צבי יחזקאלי ששומרת על יציבות עם 8.8%, ו"גב האומה" מאמש שמגיעה ל-7.9%. בתאגיד כאן, שגם שם מתחילים אולי לראות ניצנים ראשוניים מאוד להתאוששות מאז נובמבר, מגיע השעשועון "המרדף" בהגשת עידו רוזנבלום לשיא מאז הפיצול - 6.1%.

חדשות בסוף השבוע: "אולפן שישי" בהגשת דני קושמרו מגיע ל-7.6% בקשת ול-6.2% ברשת (13.8% מצרפי) בזמן ש"שישי" עם אילה חסון בערוץ עשר רושם נתון של 6.6%. בכאן "חדשות השבוע" עם אמיר בר-שלום משיגה 3%. בשבת, "חדשות סוף השבוע" בהגשת דנה ויס עם 12.2% ברשת ו-10.9% (23.1% מצרפי) מול 8% ל"המגזין" בהגשת אושרת קוטלר. "חדשות השבת" עם מיכל רבינוביץ' בכאן מגיעה ל-5.6%.

רייטינג
 רייטינג