כפי שנחשף ב"גלובס": שלמה רודב חוזר לבזק; ימונה ליו"ר

רודב ימונה לדירקטור ובהמשך צפוי להתמנות ליו"ר ■ תמיר כהן, נציגו של נתי סיידוף, מונה כדירקטור בנוסף לדורון תורג'מן, מנכ"ל אינטרנט זהב ■ יחליפו את הדירקטורים מקרב משפחת אלוביץ', שהודיעו היום על כוונתם להתפטר

שלמה רודב חוזר לבזק. כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" שלמה רודב חוזר לבזק וצפוי להתמנות לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. במקביל, מונה גם תמיר כהן, מנהל עסקי נתי סיידוף, לתפקיד דירקטור, ובנוסף אליהם מונה גם דורון תורג'מן. הם יחליפו את הדירקטורים מקרב משפחת אלוביץ'' שהודיעו היום (א') על התפטרותם - שאול אלוביץ', בנו אור וכלתו אורנה אלוביץ'.

ההתפטרות שלהם באה בעקבות ההתפתחויות בפרשת 4000 ובעקבות ההתקדמות בהשתלטות המסתמנת של סיידוף על קבוצת יורוקום. למרות שלא הושלמה העסקה, מתמנה תמיר כהן, נציגו של נתי סיידוף, לדירקטור - והוא צפוי למלא תפקיד מרכזי בכל קונסטלציה שתהיה בבזק לכשתושלם העסקה.

שלמה רודב לפיכך חוזר לקדנציה שנייה בבזק, לאחר שבקדנציה הראשונה שלו הגיע כדי לייצב את החברה ולבנות אותה מחדש לאחר משבר קשה שעברה, במסגרת פרשת האופציות שקיבל מנכ"ל בזק יעקב גלברד ודרישת הרשות לניירות ערך להחליפו. רודב יצר סדר חדש בבזק, והוא מכיר מצוין את הקבוצה ואת האתגרים העומדים לפניה - ולכן מדובר במינוי שקרוב לוודאי ישפיע היטב על אופן התפקוד של הקבוצה.