רייטינג שבועי: גמר "מאסטר שף" של קשת מוביל בפער גדול

משדר הגמר של תוכנית הבישול השיג את הנתון הרביעי בגובהו מאז פיצול ערוץ 2 ■ ברשת, פרק הסיום של"הרמון" רושם 15.7% ומתברג במקום הרביעי בדירוג השבועי

מאסטר שף / צילום מסך
מאסטר שף / צילום מסך

גמר "מאסטר שף" של קשת ששודר ביום שני הוא התוכנית הנצפית ביותר של השבוע בפער גדול, עם נתון של 22.6% שהופך אותו למשדר הרביעי הנצפה ביותר מאז הפיצול. מעבר לכך, מדובר בעוד שבוע די שגרתי שבו קשת מרחיבה מעט את הפער מרשת בנתון הממוצע השבועי של הרייטינג בפריים-טיים (20:00-23:00), לאחר שהיא מתחזקת ל-13.3%, בזמן שרשת עם 9.8% וערוץ עשר עם 6.1% שומרים על יציבות.

במאזן התוכניות קשת מכניסה השבוע שש תוכניות לטבלה, כשמלבד משדר הגמר של "מאסטר שף", בולט גם הפרק השני של "צומת מילר" שרושם נתון גבוה של 17.4% ומתברג במקום השני. "עובדה" ו"יצאת צדיק" עם 15.3% ו-15.2% מתברגות במקומות החמישי והשישי, כש"בייק אוף" מסתפקת בכניסה בודדת לטבלה (14.8%, מקום שביעי), לאחר שהתוכנית ששודרה אתמול נותרה בחוץ עם 13.7%.

רשת מכניסה הפעם ארבע תוכניות גם על רקע העובדה ש"גוט טאלנט" שודרה רק פעמיים וכך נתוניה נמדדים בנפרד. "המירוץ למיליון" שהיא כעת התוכנית הוותיקה ביותר שעדיין משודרת על המסך (עלתה בסוף אוקטובר) ממשיכה להיות התוכנית הבולטת של רשת עם 16.9% במקום השלישי. פרק הסיום של הדרמה המקורית "הרמון" רושם נתון יפה של 15.7% ומתברג במקום הרביעי.

בערוץ עשר "בזהות בדויה" של צבי יחזקאלי נפרדת מהמסך עם 7.8% לפרק האחרון - המשדר הנצפה ביותר של הערוץ השבוע - וממוצע מרשים במונחי הערוץ של 10.1%.

חדשות בסוף השבוע: "אולפן שישי" הפעם בהגשת קרן מרציאנו רושמת 8.4% בקשת ו-7.2% ברשת ורושמת עלייה בנתון המצרפי (15.6%). "שישי" בהגשת אילה חסון בערוץ עשר שומרת על יציבות עם 6.3%, ו"חדשות השבוע" בכאן מתחזקת מעט ל-2.7%.

בשבת, חדשות סוף השבוע בהגשת דנה ויס משיגה נתון גבוה יותר ברשת (9.9%) מאשר בקשת (8.7%), ונחלשת בנתון המצרפי (18.6%). "המגזין" בהגשת אושרת קוטלר בערוץ עשר מתחזקת ל-8.3%, "וחדשות השבת" בכאן נחלשת ל-4%.

טבלת רייטינג
 טבלת רייטינג