ביבי, מאחוריך: כחלון לבלומברג - "יכול להיות ראש הממשלה"

בלומברג פורסמה אמש כתבת פרופיל מחמיאה במיוחד על שר האוצר משה כחלון ■ כחלון בראיון לחברת החדשות: אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו, הוא יצרך לעזוב את תפקידו

נתניהו, כחלון וכ"ץ בישיבת ממשלה / צילום: אמיל סלמן, "הארץ"
נתניהו, כחלון וכ"ץ בישיבת ממשלה / צילום: אמיל סלמן, "הארץ"

ביבי, מאחוריך: אמש פורסמה בבלומברג כתבת פרופיל מחמיאה במיוחד על שר האוצר משה כחלון. במסגרת הכתבה כחלון אמר לכתב את הדברים הבאים הנחשבים להתבטאות נדירה מפי שר האוצר: "אני לא חלמן, אני ריאליסט. להיות ראש ממשלה זה עבודה קשה עם המון אחריות - אבל אני רואה את עצמי מסוגל לעשות כל תפקיד".

הכתבה סוקרת את סיפור החיים של כחלון כבן להורים מהגרים ועד לקריירה הפוליטית שלו: מהיותו שר תקשורת שפתח את שוק הסלולר לתחרות ועד הימים האלו והמדיניות הכלכלית שכחלון מוביל במשרד האוצר. לפי המתואר בכתבה, כחלון מתמקד בפריפריה החברתית של ישראל. 

בראיון שפורסם היום בחברת החדשות כחלון הבהיר כי מפלגת כולנו, בראשה עומד, לא תישאר בממשלה באם יוגש כתב אישום נגד נתניהו. דברי כחלון: "יש אדם אחד, יש חוק אחד... יש חוק שאומר שהיועץ המשפטי לממשלה מחליט אם יוגש כתב אישום. ימצו את ההליכים, והיועמ"ש יודיע שהחליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה, הוא לא יוכל להמשיך לכהן כראש ממשלה תחת כתב אישום".