הצעד הבא של ספוטיפיי: תשיק נגן בעל שליטה קולית לנהגים?

בחודש פברואר מספר לקוחות של ספוטיפיי דיווחו כי קיבלו הצעה בתוך האפליקציה לקבלת המכשיר החדש במסגרת תוכנית הרשמה לשירות בעלות 12.99 דולר לחודש בהתחייבות לשנה • בספוטיפיי סירבו להגיב לדיווח

ספוטיפיי / שאטרסטוק
ספוטיפיי / שאטרסטוק

ספוטיפיי צפויה לקיים אירוע ב-24 באפריל בניו-יורק, בו תקיים גם הכרזה. בשלב זה לא ברור מה החברה תחשוף, אך לפי The Verge, ספוטיפיי מפתחת נגן עבור רכבים. הנגן יאפשר לנהגים לשלוט בשירות הסטרימינג של ספוטיפיי באמצעות הפעלה קולית בזמן הנהיגה. בחודש פברואר מספר לקוחות של ספוטיפיי דיווחו כי קיבלו הצעה בתוך האפליקציה לקבלת המכשיר החדש במסגרת תוכנית הרשמה לשירות בעלות 12.99 דולר לחודש בהתחייבות לשנה. לפי אתר The Verge, המכשיר הוא בעיצוב מעגלי, יש עליו כפתורים שמאפשרים מעבר בין שירים, ותאורת LED חיצונית שמציגה את חתימת ספוטיפיי בצבע ירוק. בספוטיפיי סירבו להגיב לדיווח.

משתמש אחר דיווח ברשת החברתית רדיט שספוטיפיי פרסמה תמיכה בעוזרת הקולית אלכסה של אמזון במכשיר בתמורה להרשמה לתוכנית של 14.99 דולר לחודש, ואחרים קיבלו פרסום על חיבוריות 4G מובנית כך שהמכשיר יוכל לפעול עצמאית ללא תלות בסמארטפון. בכל המקרים הפרסום הופיע פעם אחת ומעולם לא הופיע מחדש. מאז פברואר משתמשים לא דיווחו כי קיבלו פרסומים כאלה, ולא ברור אם המכשיר אכן יושק באירוע הקרוב.

המכשיר הוזכר גם בפורום התמיכה של ספוטיפיי, אך מנהלי הפורום קבעו כי מדובר בניסוי בלבד וכתבו כי "אנחנו תמיד בוחנים דברים כדי לשפר את ספוטיפיי". מנהל אחר כתב כי "כרגע אין לנו חדשות בנוגע למכשיר כזה, אך נדווח לצוות המתאים שזה משהו שאתם מעוניינים בו".

במקרה שספוטיפיי אכן מתכננת מכשיר כזה, זו לא תהיה הפעם הראשונה שהיא פועלת בתחום הרכב - לאחרונה החברה השיקה אפליקציה מובנית שפועלת ברכבי קאדילק.