שירות אמזון פריים וידאו יהיה זמין על גבי ממיר פרטנר TV

פרטנר הודיעה היום כי חתמה על הסכם שלפיו לקוחותיה יוכלו לגשת לשירות הווידאו של אמזון, שנכנס לישראל בסוף 2016, באמצעות אפליקציה מתוך ממיר האנדרואיד של החברה • עלות השירות: 3 דולר לחודש בחצי השנה הראשונה ולאחר מכן 6 דולר לחודש

פרטנר TV / צילום: צחי הופמן
פרטנר TV / צילום: צחי הופמן

חברת פרטנר הודיעה היום (א') כי שירות הווידאו של אמזון, אמזון פריים וידאו, יהיה זמין ישירות ממירי פרטנר TV.

שירות הווידאו של אמזון נכנס לישראל באופן רשמי בסוף 2016, והוא כרוך בתשלום של כ-3 דולר לחודש בחצי השנה הראשונה ולאחר מכן כ-6 דולר לחודש. עד כה ניתן היה לצפות בשירות דרך טלוויזיות חכמות שעליהן הותקנה אפליקציה של אמזון פריים או דרך מחשב נייד, טאבלט או טלפון חכם. 

כעת פרטנר מציעה אפשרות להתחבר לשירות ישירות מהממיר שלה, באמצעות אפליקציה שתותקן עליו, כשלפי החברה מדובר בפעם הראשונה שאמזון מאפשרת התקנה של האפליקציה שלה על גבי ממיר בעל מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד.

עלות השירות עדיין תהיה מוטלת על הצופה שיצטרך להתקשר ישירות מול אמזון. כזכור, פרטנר TV הייתה הראשונה שהציעה את שירות הווידאו של נטפליקס דרך הממיר שלה ובאמצעות כפתור ייעודי בשלט, וגם היום היא מציעה את השירות ללקוחותיה ללא עלות למשך חצי השנה הראשונה.

שירות תוכן הווידאו של אמזון הוא חלק מגמה הולכת וגוברת שכוללת עלייה דרמטית בהיקף ההוצאה על תוכן טלוויזיוני בעולם, בדגש על שירותי הסטרימינג. על-פי הערכות, ענקית הקמעונאות האמריקאית מתעתדת להוציא ב-2018 כ-5 מיליארד דולר על תוכן, לאחר שב-2017 הוציאה למעלה מ-4 מיליארד דולר. לשם השוואה, נטפליקס הודיעה כי תשקיע ב-2018 8 מיליארד דולר בתוכן ובהפקות. 

בין הסדרות המקוריות של אמזון ניתן למצוא את "האיש במצודה הרמה", "מוצארט בג'ונגל" ועוד.

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, מסר: "אנחנו נרגשים מכך שפרטנר TV נבחר על-ידי אמזון פריים וידאו להיות שירות ה-OTT הראשון בעולם שמציע את אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממיר אנדרואיד TV".

טים לסלי, סגן נשיא אמזון פריים וידאו אינטרנשיונל, מסר: "אנחנו נרגשים מכך שמהיום מנויי פריים וידאו יכולים לצפות בנוחות בכל סדרות הטלוויזיה והסרטים שבאפליקציית פריים וידאו על גבי ממירי פרטנר TV".

בתוך כך, סלקום TV המתחרה הודיעה היום כי תצרף לחבילת הערוצים שהיא מציעה ללקוחותיה את ערוץ E!, ערוץ הבידור הבינלאומי.