שותף חדש בקרן ההון סיכון JVP: גדי פורת

פורת, שהוביל בשנים האחרונות את מרכז החדשנות של AT&T בישראל, יוביל במסגרת תפקידו ב-JVP את פעילות מרכז הסייבר שהקימה הקרן בבאר-שבע • עם כניסתו כשותף, פורת יחליף את יואב צרויה שמונה בינואר לשותף כללי ב-JVP

גדי פורת / צילום: JVP
גדי פורת / צילום: JVP

קרן JVP של אראל מרגלית הודיעה היום (ב') על צירופו של גדי פורת כשותף חדש לקרן. עם כניסתו כשותף, פורת יחליף את יואב צרויה שמונה בינואר לשותף כללי ב-JVP.

פורת מצטרף ל-JVP לאחר שהוביל בשנים האחרונות את מרכז החדשנות של AT&T בישראל. המרכז התמקד בתחומי סייבר סקיוריטי, וירטואליזציה של רשתות תקשורת, מדיה והדור הבא של טכנולוגיות חדשות. לפני הצטרפותו ל AT&T עבד כמתכנת בסטארט-אפ הישראלי Interwise, אותו רכשה AT&T ב-2007. במסגרת תפקידו הוא פיתח טכנולגויות ענן עבור לקוחות בשוק האמריקאי.

במסגרת תפקידו ב-JVP, פורת יוביל את פעילות מרכז הסייבר שהקימה קרן JVP בבאר-שבע, JVP Cyber Labs, אותה ניהל עד כה צוריה. המרכז חתום על האקזיט של חברת CyActive שנמכרה ל-PayPal ב-2015 בכמה עשרות מילוני דולרים.

צרויה אמר על כניסתו של פורת לתפקיד כי הוא מקווה שפורת "יביא את JVP cyber labs למחוזות חדשים", "לאחר שביססנו את האקו-סיסטם בבאר-שבע ואת מרכז המצוינות שלנו בתחומי הסייבר".

קרן JVP היא קרן בינלאומית המשקיעה בחברות בשלבים מוקדמים וכן בחברות בוגרות במגוון תחומים, בהן Cyber-Security ,AI, Big Data, Fintech, Storage, Mobile. מאז היווסדה ב-1993 על-ידי יו"ר הקרן ד"ר אראל מרגלית, JVP גייסה סך כולל של קרוב ל 1.2 מיליארד דולר והשקיעה במעל 120 חברות.

במהלך השנים הובילה JVP עשרות אקזיטים והנפקות בנאסד"ק, ובשנת דורגה על-ידי חברת המחקר Preqin כאחת מ-6 קרנות ההון סיכון המובילות בעולם על ביצועים עקביים.