"קשה למצוא זמן, אבל כשאפשר אני נוהג באמבולנס"

ראש צוות פיתוח בפלייבאז אלון גנדלר (30) • טווח שכר: 40-35 אלף שקל

אלון גנדלר / צילום: רונן פלדה
אלון גנדלר / צילום: רונן פלדה

בוקר טוב. איפה אני תופסת אותך?
"אני בדיוק בין פגישות. אני מנהל פיתוח בפלייבאז, פלטפורמה ליצירת תוכן אינטראקטיבי לגולשים. הלקוחות שלנו הם גופי תוכן מכל העולם שמשתמשים בנו לייצר את הכתבות שלהם בצורה כזו. זה עולם מאוד דינמי".

אתה מתנשף. נשמע שרצת.
"כן, ככה זה כשאתה מטפל בכמה דברים דחופים בתחום שלנו".

מה יכול להיות כל כך בהול בתוכן אינטראקטיבי לגולשים?
"זה תמיד דחוף. אנו נדרשים להיות תמיד ערניים, 24/7. זה עולם שמשתנה בכל רגע ובגופי מדיה יש תמיד חדשות ועובדים מסביב לשעון".

כמה זמן אתה בתפקיד?
"שנה וחצי. כשהגעתי היינו שלושה בצוות, והיום אנחנו שמונה. התחלתי את הדרך ביחידה 8200, ואחרי שעזבתי את הצבא רציתי להרגיש את עולם היזמות, אז הייתי שותף להקמת סטארט-אפ שהציע לגולשים המלצות אישיות על סרטים וספרים. פעלנו מ-2011 עד 2014 ובסופו של דבר הוא נמכר".

יפה. אפשר לשאול כמה כסף שלשלת לכיס?
"אה... לא. אחר כך עבדתי באתר ההיכרויות אלפא, כמוביל טכני. שם פיתחנו המלצות על מועמדים ומועמדות שיתאימו לך יותר. התאמה אישית זה משהו שמאוד מדבר אליי. המשכתי לתפקיד של ראש צוות בקרן הון סיכון, אבל הרגשתי שאני רוצה משהו שנוגע ליותר משתמשים והגעתי לפלייבאז".

למדת מחשבים כבר בתיכון? ידעת שזה המסלול שאתה רוצה?
"בגיל צעיר הייתי דווקא בכיתת ספורט. שחיתי ובתחילה חשבתי שבזה אמשיך. אבל בסופו של דבר הבנתי שאני אוהב משהו אחר, ואפילו עברתי תיכון כדי להיות בכיתת מחשבים. אבל יש עוד דברים שאני אוהב ומצליח לשלב בחיים שלי עד היום. כנער התנדבתי במד"א, שילבתי בין התחביבים שלי ועזרתי להם עם המערכות הממוחשבות. גם היום אני נהג אמבולנס ומתנדב מתי שאפשר".

עם כל הלו"ז הצפוף, איך אתה מוצא את הזמן לזה?
"בפלייבאז זה באמת הרבה יותר אינטנסיבי וקשה למצוא זמן, אבל אני עדיין בעניינים".

ספורט אתה עוד עושה?
"פחות. אבל משתדל".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים?
"ממשיך להתמודד עם אתגרים טכנולוגים מעניינים, אולי מנהל יותר אנשים. בכל מקרה אני תמיד אמשיך לעשות מה שאני אוהב".