חיים גרון | בלעדי

נתי כהן יחל לכהן כמנכ"ל משרד התקשורת כבר השבוע

במאמץ מרוכז עם הרכמט"ל, הצליח שר התקשורת להקדים את שחרורו של הקשר"ר תת אלוף נתי כהן מצה"ל, ובמקום בסוף יוני הוא ייכנס לתפקידו כבר ביום רביעי הקרוב

איוב קרא / צלם: איל יצהר
איוב קרא / צלם: איל יצהר

התפתחות במינוי המנכ"ל החדש למשרד התקשורת: שר התקשורת איוב קרא הצליח להביא היום (א') להקדמת מינויו של נתי כהן והוא ייכנס כבר ביום רביעי לתפקיד.  בכך, בוטל המינוי הצפוי של חיים גרון לתפקיד כממלא מקום, והמשרד למעשה ייכנס לעידן חדש תחת הנהגתו של תת אלוף וקצין קשר ראשי במיל'.

היום בבוקר אישרה הממשלה את המינוי של כהן לתפקיד. הוא אמור היה להיכנס לתפקידו ב-28 ביוני, מה שאמור היה להשאיר את המשרד ללא מנכ"ל תקופה ארוכה. בעקבות זאת תיכנן קרא למנות את גרון, סמנכ"ל בכיר טכנולוגיות עתידיות וסייבר כממלא המקום, ואולם בשעות האחרונות עבדה לשכתו של קרא שעות נוספות ובתיאום עם הרמטכ"ל הוקדמה כניסתו של כהן, וכך הצליחו להביא להקדמת שחרורו מצה"ל, ולכניסתו לתפקיד המנכ"ל כבר השבוע.

כהן ישמש כמנכ"ל קבוע לאחר 9 חודשים שהמשרד תיפקד תחת מימון שמילה, המשנה למנכ"ל, שמילא את מקום המנכ"ל המושעה במשרד שלמה פילבר. לאחר שנציבות המדינה שיחררה את התקן של פילבר שעזב את שירות המדינה, התפנה התקן וקרא בחר בנתי כהן לתפקיד. כאמור, החל מיום רביעי כהן ייכנס לתפקיד ויחל בחפיפה ללימוד הנושאים שעל סדר היום של המשרד.