נתנאל גרופ חתמה על אופציה למכירת קרקע למגורים בלוד

מדובר בקרקע עם זכויות להקמת פרויקט בן 180 יחידות דיור, כאשר החברה פועלת לשנות את התב"ע ולהגדיל את מספר יחידות הדיור ל-450 • האופציה נחתמה מול חברת אלדד פרי, ששילמה 7.9 מיליון שקל בשלב הראשון, כאשר סכום זה מהווה 5% מהתמורה הכוללת על הקרקע

לוד /  צילום: איל יצהר
לוד / צילום: איל יצהר

חברת נתנאל גרופ  דיווחה היום (ג') לבורסה כי חתמה אופציה למכירת קרקע שבבעלותה בעיר לוד. מדובר בקרקע עם זכויות להקמת פרויקט בן 180 יחידות דיור, כאשר החברה פועלת לשנות את התב"ע ולהגדיל את מספר יחידות הדיור ל-450. הקרקע ממוקמת ברחוב יוברט המפרי במתחם שגיא בעיר.

האופציה שחתמה החברה נחתמה מול חברת אלדד פרי, ששילמה 7.9 מיליון שקל בשלב הראשון. על-פי הדיווח לבורסה, סכום זה מהווה 5% מהתמורה הכוללת על הקרקע, כלומר האופציה נחתמה על-פי שווי של כ-160 מיליון שקל. במקרה שהאופציה תמומש לאחר 120 יום, תקבל נתנאל גרופ תמורה נוספת של 65.1 מיליון שקל. במקביל, אם וכאשר תאושר בקשת התב"ע שהגישה החברה להקמת 270 יחידות דיור נוספות, תשלם אלדד פרי נדלן לחברה תמורה נוספת של 84.5 מיליון שקל.

עוד על-פי הסכם האופציה, במקרה שהתב"ע החדשה תכלול כמות שונה של יחידות דיור, תותאם התמורה שתקבל נתנאל גרופ, למחיר של 350 אלף שקל אשר יוכפלו בכמות הדירות שניתן יהיה לבנות בהתאם לתב"ע שתאושר.

עוד דווחה החברה לבורסה כי ככל ותמומש האופציה ובהנחה שתאושר התב"ע החדשה בגין 450 יחידות דיור, צפויה נתנאל גרופ לקבל תמורה כוללת של כ-158 מיליון שקל ולרשום מהעסקה רווח של כ-85 מיליון שקל לפני מס.

נציין כי חברת אלדד פרי שרכשה את האופציה מתכננת לקדם במקום פרויקט יזמי לצד גיבוש קבוצת רכישה למתחם. עוד נציין כי אם האופציה לא תבשיל לכדי מימוש, הסכום הראשוני של רכישת האופציה לא יוחזר לחברה.