מנכ"ל ורינט נהנה משכר בעלות של 8.3 מיליון ד' ב-2017

"מצנח הזהב" של דן בודנר, מנכ"ל חברת הטכנולוגיה, במקרה של פיטורים יכלול 18 חודשי שכר וגם בונוס בהיקף כולל של 17.2 מיליון דולר

דן בודנר / צילום:  איל יצהר
דן בודנר / צילום: איל יצהר

בשנת הכספים החולפת רשמה חברת הטכנולוגיה ורינט הכנסות של 1.15 מיליארד דולר ורווח תפעולי (Non-GAAP) של 226 מיליון דולר. בכך עקפה החברה את היעדים שהוצבו למנכ"ל שלה, דן בודנר, והניבה לו בונוס שנתי של כ-800 אלף דולר במזומן.

אלא שהחלק של הבונוס הוא רק רכיב אחד מהתגמול השנתי של בודנר, שעלות שכרו בשנה האחרונה (שנת הכספים שהסתיימה בסוף ינואר 2018) הסתכמה ב-8.3 מיליון דולר. מדובר בעלייה של 10.7% ביחס לשנה הקודמת, אבל בשנה שהסתיימה בינואר 2016 עלות שכרו של בודנר הייתה גבוהה יותר, 10.2 מיליון דולר.

עלות השכר של בודנר בשנה החולפת הייתה מורכבת משכר בסיס שנתי של 755 אלף דולר, תגמול מנייתי בסך 6.6 מיליון דולר, בונוס של 800 אלף דולר ותגמולים אחרים בסך כ-77 אלף דולר.

ורינט פרסמה אתמול את הזימון לאסיפה השנתית של בעלי המניות שלה, ושם דיווחה על עלויות השכר של בכיריה. מלבד בודנר, עוד שלושה בכירים קיבלו שכר בעלות שנעה בין 1.8 מיליון דולר ל-2.3 מיליון דולר: סמנכ"ל הכספים, דאגלס רובינסון, נשיא חטיבה בחברה, אלן מוריה, והסמנכ"ל פיטר פאנטה.

הדיווח מפרט גם את "מצנחי הזהב" שלהם יהיו זכאים בכירי החברה במקרה של עזיבת התפקיד בעקבות שינוי שליטה בחברה או בשל פיטורים. במקרה הראשון, בודנר יהיה זכאי לתשלום של פעמיים וחצי השכר השנתי ובונוס היעד שלו, בתוספת חלק יחסי של הבונוס עבור אותה שנה, ובסך הכל, יחד עם האצת הבשלת התגמול ההוני, מגיע הסכום ל-18.8 מיליון דולר נכון להיום. במקרה של פיטורים ללא קשר לשינוי הבעלות בחברה, בודנר יהיה זכאי ל-18 חודשי שכר, לבונוס היחסי עבור אותה שנה וכן ל-150% מבונוס היעד שלו לאותה שנה, ובסך הכל כ-17.2 מיליון דולר נכון להיום.

ורינט מספקת מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והביטחוני, ומנייתה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 2.7 מיליארד דולר.