ערוץ 20: הפטריוטים יורדת; במקומה - תוכנית חדשה לבועז גולן

כחודשיים וחצי לאחר השקת מהדורת החדשות המרכזית, בערוץ 20 משנים את לוח השידורים • אראל סג"ל ושמעון ריקלין יגישו תוכנית חדשה מדי ערב ב-19:00 • סג"ל: "הפטריוטים הייתה חלק ממני, אתגעגע אבל מסתכל קדימה"

שמעון ריקלין ואראל סג"ל / צילום: ערוץ 20
שמעון ריקלין ואראל סג"ל / צילום: ערוץ 20

ערוץ 20 הודיע היום על שינוי בלוח המשדרים שלו, כחודשיים וחצי לאחר שהשיק מהדורת חדשות מרכזית. התוכנית הפופולרית של הערוץ, "הפטריוטים", אותה הגיש אראל סג"ל, תרד מהאוויר, ובמקומה יגישו סג"ל ושמעון ריקלין תוכנית יומית מדי ערב ב-19:00, שאמורה לספק מקפצת רייטינג משופרת למהדורה שעד כה מציגה רייטינג ממוצע של 1.7% בלבד (בקרב משקי בית יהודיים). על פי הודעת הערוץ, בתוכנית יתארחו "אישים ופרשנים שידונו בנושאי היום הבוערים, כשלצד האירועים האקטואליים יעמיקו המגישים במגוון רחב של נושאים כגון אירועי תרבות, חברה, היסטוריה, סביבה ועוד".

עוד במסגרת השינויים, תוכניתו של אמיר איבגי, "היום הזה", תעבור להיות משדורת ב-18:00 במקום ב-23:00, ומדי ערב ב-21:00 תעלה תוכנית חדשה בהגשתו של בועז גולן, שעד לאחרונה שימש כעורך החדשות הראשי של הערוץ. גולן יגיש תוכנית בת שעתיים שעל פי ההודעה "תשלב פאנל פרשנים, דיווחים ממוקדים שונים בארץ וראיונות עם אישים בכירים באולפן. התוכנית תשודר בשידור חי ולצופים בבית תהיה אפשרות להעביר תגובות ולשאול את האורחים שאלות באמצעות הרשתות החברתיות". לאחר תוכניתו של גולן תשודר מהדורת חדשות לילית בהגשת ליטל שמש.

מטעמו של סג"ל נמסר היום: "אני מתרגש ומצפה לתוכנית החדשה אבל עם דוק של עצב. 'הפטריוטים' הייתה חלק ממני כמעט ארבע שנים. אני אתגעגע אבל מסתכל קדימה".

ריקלין מסר: "מרגש אותי לעשות תוכנית יחד עם חבר טוב שלי. בתוכנית נוכל לגעת בצורה מעמיקה בנושאים שעל סדר היום ואף לתת במה לנושאים שמעניינים אותנו ולעיתים נדחקים הצידה"

גולן מסר: "שמח על האמון שקיבלתי מערוץ 20 ועל ההחלטה להעניק לי את האפשרות להגיש תכנית גדולה, כדי להמשיך ולהביא את הקול המיוחד והחשוב של ערוץ 20 לעם ישראל כולו".