חברת סטנלי בלק אנד דקר משקיעה ב-Humavox הישראלית

חברת כלי העבודה, שביצעה את ההשקעה דרך הקרן סטנלי ונצ'ר, מובילה את סבב הגיוס בחברה הישראלית • הגיוס מיועד להסגר בסכום של 10 מיליון דולר

מחסן של חברת סטנלי בלק אנד דקר / צילום: Shutterstock
מחסן של חברת סטנלי בלק אנד דקר / צילום: Shutterstock

חברת כלי העבודה, האחסון ומוצרי האבטחה האלקטרוניים העולמית, סטנלי בלק אנד דקר (Stanley Black & Decker), הודיעה על השקעתה בסטארט-אפ הישראלי Humavox, המפתח טכנולוגיית טעינה אלחוטית לשלל מוצרים. ההשקעה, שבוצעה דרך קרן ההשקעות סטנלי ונצ'ר, היא השקעה אסטרטגית שצפויה להוליד שיתוף פעולה בין שתי החברות. כחלק מהאסטרטגיה הזאת, סטנלי ונצ'ר היא המשקיעה המובילה בסבב הגיוס הנוכחי, אשר מיועד להסגר בסכום של 10 מיליון דולר. זוהי ההשקעה הראשונה של סטנלי ונצ'רס בישראל.

הטכנולוגיה של Humavox פועלת באמצעות Near-Field Radio, המופעל באמצעות שבבים. כיום, החברה מסוגלת לייצר שבב מספיק קטן, אותו ניתן לשלב באופן נסתר בחפצים, בהם ניתן לאחסן מוצרים הדורשים טעינה, דוגמת תושבת כוסות לרכב, קערות, מגירות ותיקים למכון כושר. "השקעה זו מחזקת את השותפות של סטנלי עם Humavox והיא תאפשר להביא יכולות טעינה אלחוטית הן לצרכנים והן ליישומים תעשייתיים", אמר לארי הארפר, סגן הנשיא של סטנלי ונצ'רס.

סטנלי בלק אנד דקר מעסיקה כ-550 עובדים בישראל, עם מרכז הפיתוח "סטנלי וורק" ישראל בראש העין, ושני מפעלים בצפון הארץ. "ההשקעה הזו מגיעה לאחר שנה וחצי של פעילות משותפת של צוותי הפיתוח של סטנלי וורקס ישראל עם צוות הפיתוח של Humavox ומתוך אמונה בטכנולוגיה פורצת הדרך שהחברה מפתחת. בנוסף, אנו מקווים שההשקעה הזו תהיה פתח להשקעות נוספות בחברות סטארט-אפ מקומיות", אמרה מרים וולר, מנכ"ל סטנלי וורקס ישראל.

Humavox הוקמה ב-2010 על ידי עומרי לחמן (מנכ"ל) ואסף אלסיבוני (סגן נשיא לחדשנות). בשנת 2016 החברה התמזגה עם Aurum, אשר השקיעה בחברה 16 מיליון דולר תמורת כל מניותיה.