בכיר לשעבר ברשות ני"ע מצטרף לארדינסט בן-נתן טולידאנו

עו"ד מוטי ימין, לשעבר מנהל מחלקת תאגידים ברשות ניירות ערך, מונה לשותף ולראש מחלקת שוק ההון וניירות ערך במשרד עורכי הדין ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות'

עו"ד מוטי ימין, לשעבר מנהל מחלקת תאגידים ברשות ניירות ערך, מונה לאחרונה לשותף ולראש מחלקת שוק ההון וניירות ערך במשרד עורכי הדין ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות'.

בפברואר האחרון פרש ימין מרשות ניירות ערך לאחר שירות של 18 שנים, מתוכן כמנהל מחלקת תאגידים ב-4.5 השנים האחרונות. קודם לכן שימש ימין בתפקיד יועץ בכיר ליו"ר הרשות, פרופ' שמואל האוזר.

במסגרת תפקידו ברשות ניירות ערך היה ימין אחראי לכל פעולות הפיקוח, הביקורת והאכיפה שבאחריות מחלקת תאגידים - חברות ציבוריות, חברות חיתום, סוכנויות דירוג אשראי ופלטפורמות למימון המונים. כמו כן, ימין הוביל פרויקטים רבים לפיתוח שוק ההון, לעידוד הנפקות לציבור ולגיוון המכשירים הפיננסיים בבורסה וכן פעל לחזק את החיבור בין שוק ההון הישראלי לבין שוקי ההון המובילים בעולם.

עורכי הדין גיורא ארדינסט ודוני טולדאנו מסרו כי "מוטי ימין הוא מומחה מן הדרגה הראשונה בתחום ניירות הערך ובעל מקצוע משכמו ומעלה. הצטרפותו למשרדנו מהווה תוספת כוח רבת-חשיבות למשרד ומציבה אותו בחזית הפעילות בתחום זה בישראל. אנו גאים על הצטרפותו של מוטי ובטוחים בהצלחתו בהמשך הדרך". 

עו"ד מוטי ימין מסר: "לאחר שנים מאתגרות של עבודה ברשות ניירות ערך, אני שמח על ההזדמנות להצטרף כשותף ולהוביל את מחלקת שוק ההון וניירות ערך במשרד ארדינסט, בן נתן טולידאנו ושות'. אני משוכנע כי יחד עם חברי למשרד נצעיד את המחלקה לעמוד בקדמת המומחיות המקצועית ובשורה הראשונה של העשייה בתחום שוק ההון בישראל".