מונדיאל | פודקאסט

פרק 02: שלומי ברזל

כתב "גלובס" טל וולק מארח את ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, בפודקאסט כלכלת הספורט של "גלובס" • למה נבחרת לעולם לא תהיה חלק מחגיגות המונדיאל? • מה נכתב בעיתון מקומי בבחריין על עופר עיני בשנת 2017? • והאם הילדים שלנו אוהבים כדורגל? • האזינו לפרק השני

מדברים על המגרש פרק 2
מדברים על המגרש פרק 2

שבוע בתוך המונדיאל ברוסיה אפשר כבר להכתיר את הפתעת המשחקים: השימוש של השופטים בצילומי וידיאו. האם זה מוסיף או הורס את החוויה? היום ב"מדברים על המגרש", פודקאסט כלכלת הספורט של גלובס ננסה לפתור ביחד עם שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, גם את הסוגיה הזו.

דיברנו קצת על נבחרת ישראל שלעולם לא תהיה חלק מהחגיגה, השיטה הספרדית של מסירות ללא כיבושים והניסיון הפלסטיני למנוע מישראל להגיע למונדיאל. ברזל חולק איתנו סיפורים על מלונות מפנקים וארוחות שחיתות שרק אורחים של פיפ"א יכולים לחלום עליהם, וינסה להסביר מה בכלל עושים שם בהתאחדות לכדורגל - אם אין כדורגל, אין נבחרת ואין מאמן לנבחרת. וכמובן, אחרי שבוע של כדורגל אנחנו משנים את ההימורים שלנו על הנבחרת הזוכה, והולכים על מועמדת חדשה.

האזינו לפרק:

בפרק הקודם דיברנו עם רונן דורפן על המשמעות הכלכלית של המשחקים על איך ייתכן שבזמן שההכנסות של פיפ"א מהמונדיאל הולכות וצומחות הרווח הנקי שנותר מהן הולך וקטן, ומי הם הגורמים שבסופו של יום נהנים מהפקת הענק הזו.