הטלוויזיה האינטרנטית של בזק בדרך לסמסונג ו-LG

סטינג טי וי, שירות הטלוויזיה האינטרנטית של yes, יוטמע בטלוויזיות חכמות של סמסונג ו-LG

טלוויזיה חכמה / צילום: Shutterstock
טלוויזיה חכמה / צילום: Shutterstock

חברת yes מעלה הילוך בשיווק הטלוויזיה האינטרנטית שלה, סטינג טי וי, ומתכוונת להטמיע את השירות בטלוויזיות חכמות של סמסונג ו-LG. צעד זה מצטרף לשורה של צעדים להגדלת כמות המשתמשים בשירות. לפני מספר שבועות החלה בזק בינלאומי לשווק טריפל שכולל את הטלוויזיה של סטינג, מה שהגביר את קצת ההצטרפות לשירות. חשוב לציין ששתי החברות הן חברות בנות של בזק.

ל"גלובס" נודע כי כיום מצטרפים לסטינג טי וי כמה אלפי מנויים בכל חודש. מדובר על בערך 200 מנויים ביום שרוכשים את השירות ישירות ללא טריפל, ועוד כ-100 מצטרפים דרך בזק בינלאומי.

האם הקצב מספק? תלוי את מי שואלים. בעוד שב-yes היו כאלה שציפו לקצב גבוה יותר, הרי שבבזק בינלאומי האסטרטגיה היא לדחוף את הסטינג טי וי כחלק מעולם האינטרנט שלה, ולכן הסטינג טי וי שווק על ידי בזק בינלאומי ביחד עם הכבל התת ימי בכיכובו של התוכי המפורסם של החברה, וכחלק מעולם האינטרנט.

עוד נודע כי שינוי נוסף תרם לשיפור בתוצאות - שינוי במודל ההשכרה של הממיר. עד לאחרונה סטינג טי וי נמכר כאפליקציה, או דרך ממיר שיאומי פתוח תומך אנדרואיד, או דרך רכישת הממיר הייעודי עצמו שנקנה במודל של חיוב זיכוי. כעת המודל שונה, והממיר הייעודי הוא בהשכרה חינם לממיר הראשון ובתשלום זניח לממיר שני ושלישי.

כאמור, בסטינג טי וי לא מתכוונים להסתפק בזה, ועובדים חזק על הטמעת האפליקציה בתוך טלוויזיות חכמות של סמסונג ו-LG שנפוצות מאוד בקרב הצופים הישראלים. עד עתה סלקום הייתה היחידה שהצליחה לשווק את האפליקציה שלה לסלקום טי וי דרך טלוויזיות LG , וכעת סטינג עובדת על הטמעה במקביל אצל שני היצרנים. ככל הנראה גם סלקום מתכוונת להגיב, והיא מנסה להטמיע את הפתרון שלה על גבי טלוויזיות סמסונג.