תקציב הפרסום של טיב טעם עובר לבאומן-בר-ריבנאי

התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א

טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו
טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת טיב טעם - כך נודע ל"גלובס". התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב.

קבוצת מקאן רוכשת במקביל מדיה למספר רשתות קמעונאיות, בין היתר לקבוצת רמי לוי. כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כ-3 חודשים הוחלט על הרחבת שיתוף-הפעולה בין מקאן לרמי לוי גם מעבר לתחומי המדיה, והחברה קיבלה את הטיפול במלוא התקציב.

באופן טבעי, בקבוצת טיב טעם לא ראו בעין יפה את החיבור המתהדק של מקאן עם קבוצת רמי לוי, ובשבועות האחרונים ניסתה הקבוצה למצוא משרד פרסום חדש.

לרוב משרדי הפרסום הגדולים יש נגיעה בתקציבי רשתות מזון, ולכן האופציות של טיב טעם לא היו מרובות. נציגי הקבוצה נפגשו בין היתר עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שנמנה עם קבוצת פובליסיס, כאשר ליו"ר הקבוצה, יורם באומן, יש קשרים אישיים חמים עם מנכ"ל קבוצת טיב טעם, עדי כהן .

אחד מלקוחות העוגן של באומן הוא קבוצת סופר-פארם, שטרפדה בעבר ניסיונות של המשרד לטפל בתקציבי קמעונאות אחרים - גם אם הם אינם מתחרים ברשת באופן ישיר. בבאומן לא לקחו סיכון ועדכנו את סופר-פארם מראש על הפגישה הצפויה ואף קיבלו על כך אישור. עם זאת, בטיב טעם בחרו לבחון משרדים נוספים, ביניהם LEAD אוגילבי מקבוצת אדלר-חומסקי. בהמשך התנהל משא-ומתן מסחרי אינטנסיבי עם LEAD, אך הוא לא הבשיל לידי הסכמות, ובטיב טעם בחרו לנסות שוב את האופציה של באומן שהבשילה בסופו של דבר לכדי התקשרות. 

בבאומן סירבו להגיב לידיעה.