ועד עובדי לאומי קארד מאיים להתחיל בעיצומים ביום רביעי

זאת אם לא תחול התקדמות משמעותית בגיבוש הסכם קיבוצי ומענק על מכירת החברה

ועד עובדי לאומי קארד מתכוון להתחיל בעיצומים ביום רביעי הקרוב, אם לא תהיה התקדמות משמעותית בגיבוש הסכם קיבוצי חדש וגיבוש הסכמות על מענק לעובדי החברה בעקבות העסקה למכירתה. על רקע הפרסומים על מכירת לאומי קארד לקרן ורבורג פינקוס שלחה הערב (שבת) יו"ר ועד העובדים, רעות פבלוביץ, מייל לעובדי החברה בנושא.

"אנו שמחים על העסקה ובמיוחד על הסכום שישולם בגין המכירה (30% מעל ההון העצמי של לאומי קארד- ע.א). פרטי העסקה מלמדים שאכן קיים התקציב הדרוש למתן מענה מלא לדרישותינו בהסכם הקיבוצי, וכן לתשלום חלקנו במכירה", היא כותבת. עוד היא כותבת: "אנו גאים בחברה שלנו על ההישג. כעת הגיע הזמן לקטוף את פירות השקעתנו".

ביום שני הקרוב אמור הוועד להיפגש עם נציגי ההנהלה על מנת לדון בהסכם הקיבוצי ובמענק שיקבלו בעבור המכירה. לדברי פבלוביץ, אם לא יושגו הסכמות אז החל מיום רביעי יחל הועד בעיצומים ארגוניים. נזכיר כי ביום רביעי הקרוב יחלפו 14 יום מאז ההכרזה על סכסוך העבודה.

עוד נציין כי כאשר הוכרז על סכסוך העבודה בלאומי קארד לפני כ-10 ימים, גורמים בסביבת הוועד ציינו כי אם לא יושג הסכם קיבוצי חדש לפני המכירה, הוועד יקצין את דרישותיו בפני הבעלים החדשים.