גרין לנטרן רכשה השליטה בגלידות פלדמן לפי שווי של 65 מ' ש'

העסקה, שאושרה ע"י רשות ההגבלים העסקיים, כוללת גם את שטח הנדל"ן שבבעלות יצרנית הגלידות

קרין גרין לנטרן רכשה את השליטה ביצרנית הגלידות פלדמן לפי שווי של כ-65 מיליון שקל. הקרן, בניהולו של ריצ'י הנטר, יוסף אליאש ודני בן דרעי, רכשה - ביחד עם קבוצת משקיעים נוספים, בהם דיסקונט קפיטל, זרוע ההשקעות של בנק דיסקונט (19%), או.אר.טי טכנולוגיות ומחלקת ההשקעות הריאליות של WM Integrated Wealth Management (פאמילי אופיס) בהובלת גיא הלפרין - את מלוא ההחזקות בחברת הגלידות שבבעלות משפחת שלו. משפחת הבעלים רכשה בחזרה באמצעות קרן כ-10% ממניות החברה בחזרה, והיא תמשיך לנהל את החברה.

העסקה, שאושרה על-ידי רשות ההגבלים העסקיים, כוללת גם את שטח הנדל"ן שבבעלות החברה ברחובות בשווי של כ-15 מיליון שקל, שבו פועל מפעל הגלידות, כמו גם משרדי החברה שמעסיקים כמאה עובדים. לפי הערכות בשוק, מחזור המכירות של גלידות פלדמן עמד ב-2017 על 75 מיליון שקל, צמיחה של 8% ביחס ל-2016.

בני משפחת שלו והנהלת החברה הנוכחית ימשיכו בתפקידם בחברה: דינה שלו, נשיאה ומבעלי חברת "הגלידות של פלדמן", תמשיך בתפקידה; וכך גם שי שלו, מנהל השיווק ומבעלי החברה.

חברת "הגלידות של פלדמן" נוסדה בשנת 1945 על-ידי פדיה וברכה פלדמן ז"ל, כשבבית הקפה "קפולסקי" של המשפחה החליט פדיה פלדמן ז"ל להתחיל למכור גלידות מעשה ידיו. מפעל הגלידות של פלדמן הוקם על שטח של 5 דונם, ושם החברה שניתן הוא "פלקו בע"מ" - גלידות פלדמן, קיצור של פלדמן-קומפני.

כיום יש לחברה קו מוצרים רחב לשוק הפרטי, לבתי העסק ולשוק המוסדי המונה כ-200 מוצרים שונים, כשבנוסף היא מוכרת ברשת עצמאית שמונה 75 חנויות משווקים מורשים ברחבי הארץ. לחברה יש כ-14 מפיצים עצמאיים ו-5 משאיות בבעלותה.