מנכ"ל אסם-נסטלה הנכנס מודיע על שינוי מבני ותזוזות בהנהלה

ליאת קידר-פייגין מונתה לתפקיד מנהלת חטיבת המזון היבש • סתיו יואלי מונתה לתפקיד מנהלת חטיבת מזון מצונן וקפוא

אבי בן אסאייג מבצע מהלך ראשון בתפקידו החדש כמנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה ומשנה את מבנה הפעילות של חטיבת המזון שבראשה עמד טרם מינויו למנכ"ל. השינוי כולל פיצול של הפעילות לשתי חטיבות: חטיבה אחת שתכלול את פעילות המזון היבש ותנוהל על-ידי ליאת קידר-פייגין. חטיבה נוספת תרכז את פעילות המזון המצונן וקפוא, ובראשה תעמוד סתיו יואלי, שניהלה את חטיבת המזון בשסטוביץ ב-7 השנים האחרונות. בחברה מציינים היום (ג') כי "פיצול החטיבה עונה על הצורך במיקוד ניהולי בקטגוריות השונות". שני המינויים יכנסו לתוקף ב-2 באוקטובר.

בתחילת ספטמבר הקרוב צפוי בן אסאייג להיכנס באופן רשמי לתפקיד מנכ"ל הקבוצה שבבעלות ענקית המזון השווייצרית נסטלה, ולהחליף בתפקיד את איציק צאיג, המנכ"ל הפורש. במקביל צפוי צאיג להמשיך ולשמש כיועץ בכיר של הקבוצה עד סוף 2018. עוד אירוע משמעותי מבחינת הקבוצה, שצפוי לקרות בסוף השנה, הוא פתיחת מפעל הבמבה החדש שלה בקריית גת.

קידר-פייגין, שתעמוד בראש חטיבת המזון היבש, הצטרפה לאסם בשנת 2011 כמנהלת השיווק של טבעול. לאחר שנתיים היא מונתה למנהלת פעילות החטיפים. בשנה וחצי האחרונות ניהלה ליאת את הפעילות הקולינרית, שלדברי החברה רשמה "צמיחה מרשימה תוך הגדלת נתחי שוק ורווחיות". לקידר-פייגין יש תואר ראשון בכלכלה ובמינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ומימון מאוניברסיטת תל-אביב. 

יואלי תעמוד בראש חטיבת מזון מצונן וקפוא, שתכלול את פעילות המותגים צבר, טבעול ובונז'ור. יואלי החלה את דרכה המקצועית באסם בשנת 2001 כמנהלת תחום ביחידה הקולינרית, ובמשך תקופה של 11 שנים מילאה שורה של תפקידים: מנהלת שיווק מאפה, מנהלת שיווק בחטיבה הקולינרית ומנהלת שוק באסם סחר. ב-7 השנים האחרונות היא ניהלה בהצלחה את חטיבת המזון והבריאות בחברת שסטוביץ ועמדה מאחורי השקות בולטות גם בקטגוריות שמתחרות באסם באופן ישיר, דוגמת מותג החטיפים קראנצ'וס, שאחריו השיקה אסם את תת-המותג הבריא של החטיף ביסלי - "אח של ביסלי". יואלי היא בוגרת, בהצטיינות, של החוג לכלכלה באוניברסיטת תל-אביב.