וואווי מודיעה: חזרנו למכור מכשירי סלולר בישראל

היצרנית הסינית שהסתכסכה עם אלקטרה מוצרי צריכה מודיעה על חזרתה לפעילות באמצעות באג, רונלייט ו – KSP • תעבוד מול המפעילים באופן ישיר

טלפון של וואווי  / צילום: רויטרס
טלפון של וואווי / צילום: רויטרס

ענקית הטלקום הסינית וואווי (Huawei) ) הודיעה על חזרה לפעילות מלאה בישראל ועל ארגון מחדש של מערך השירות, השיווק והמכירות שלה בארץ. החברה מדווחת שבחרה בחברות באג, רונלייט ו - KSP כ"יבואניות בלעדיות" וכי היא נמצאת במגעים מתקדמים מול החברות הסלולריות. ככל הנראה וואווי תמכור לחברות הסלולריות מכשירים ישירות, ובשוק הפתוח תשווק באמצעות באג רונלייט ו - KSP.

וואווי הפסיקה את פעילותה בחודשים האחרונים בעקבות פיצוץ עם אלקטרה מוצרי צריכה שאיתה היה לה הסכם לשיווק בלעדי בישראל. שתי החברות מנהלות ביניהן הליכים משפטיים לאחר שאלקטרה תבעה את וואווי בגיין הפרת ההסכם.

וואווי פרסמה הבוקר הודעה באמצעות משרד יחסי ציבור לפיו כבר בימים הקרובים תציע החברה לרכישה ביבוא רשמי את מכשיריה המתקדמים ביותר, ביניהם גם מכשיר הדגל ה- P20 וה- P20 פרו. בנוסף, מציעה שירות תיקונים וחלפים בישראל.

בנוסף, מודיעה החברה על בחירתה בחברת CPM כנותנת השירות הרשמית של וואווי בישראל, והתחייבה על חידוש מלאי חלפים ואביזרים בכל נקודות התיקון והמכירה הרשמיות וכן במעבדות התיקונים של חברות הסלולאר בארץ.

לדברי חוזה גאנג, מנכ"ל Huawei בישראל, יוון, וקפריסין: "חברת וואווי שמה בראש מעיניה את שביעות רצונם של לקוחותיה. על מנת לספק את השירות הטוב, המהיר והיעיל ביותר ללקוחותינו בישראל, ביצענו ארגון מחדש של פריסת החברה והאופרציה וחתמנו על הסכמי שירות ומכירות חדשים. בנוסף, דאגנו לחידוש מלאי חלפים ואביזרים בכל נקודות המכירה הרשמיות וכן במעבדות התיקונים של חברות הסלולאר בארץ".