מכורים לסרטוני חתולים ביוטיוב? היא תגיד לכם כמה זמן בהיתם

כעת, משתמשים יוכלו לראות בחשבונם ביוטיוב פרופיל שיציג את כמות זמן הצפייה בסרטונים באותו יום, ביום שלפני, ובמהלך השבוע שעבר

יוטיוב / צילום: Shutterstock
יוטיוב / צילום: Shutterstock

כחלק מהמגמה של גוגל ל"רווחה דיגיטלית", יוטיוב מוסיפה אפשרויות חדשות שיאפשרו למשתמשים לעקוב בקלות אחר כמות הזמן שהם מבלים בפלטפורמה. כעת, משתמשים יוכלו לראות בחשבונם ביוטיוב פרופיל שיציג את כמות זמן הצפייה בסרטונים באותו יום, ביום שלפני, ובמהלך השבוע שעבר.

"המטרה שלנו היא להעניק הבנה טובה יותר לגבי הזמן שביליתם ביוטיוב, כדי שתוכלו לקבל החלטות מודעות לגבי הדרך בה יוטיוב הכי מתאימה לחיים שלכם" נכתב בבלוג הרשמי של החברה. מאחר והנתונים נמשכים מתוך היסטוריית הצפייה של המשתמש, לא ברור אם גם משתמשים שכיבו את היסטוריית הצפייה יוכלו לצפות בנתונים.

לפני כן הפלטפורמה כבר הוסיפה אפשרות להוסיף תזכורות לקחת הפסקה לאחר זמן צפייה ארוך בפלטפורמה ולבחור לקבל את כל ההתראות מהשירות באופן מרוכז פעם אחת ביום, בשעה לבחירת המשתמש. בנוסף, יוטיוב הפכה את כל ההתראות לשקטות במצב ברירת המחדל בין השעות עשר בערב לשמונה בבוקר. ניתן לבטל את המצב השקט של ההתראות או להתאים אותו לשעות לבחירת המשתמש.

גם אפל ופייסבוק מצרפות לשירותיהם כלים שיאפשרו למשתמשים לעקוב בנוחות אחר ההרגלים הדיגיטליים שלהם, ולהיות מודעים לכמות ואופן הזמן שהם מבלים בפלטפורמות השונות.