נעילה חיובית באירופה; מניית RTL עלתה לאחר דוחות טובים

הבורסות באירופה רשמו עליות, למעט מדד הפוטסי שירד • הכנסות חברת המדיה הגרמנית RTL עלו ב-3.6% • המסחר באסיה ננעל במגמה מעורבת

בורסת פריז / צילום: Shutterstock
בורסת פריז / צילום: Shutterstock

המסחר בבורסות אירופה התנהל במגמה חיובית היום (ד'), מלבד מדד פוטסי הבריטי שירד ב-0.71% עם חזרתו של הברקזיט לשולחן הדיונים. מדד CAC  הצרפתי עלה ב-0.30% וה-DAX  הגרמני הוסיף 0.27%. 

המסחר באסיה ננעל במגמה מעורבת לאחר נעילה ירוקה בוול סטריט אמש עם מדדי S&P 500  ונאסד"ק  שנסגרו בשיא. המסחר באסיה אתמול ננעל במגמה חיובית והמסחר באירופה במגמה מעורבת.

 

אתמול הגיעה לוושינגטון שרת החוץ של קנדה, כריסטיה פרילנד, על מנת להתחיל את הדיונים על עתיד NAFTA. השרה נחתה בוושינגטון לאחר שארה"ב ומקסיקו הסכימו על הסכם סחר מחודש. משקיעים ברחבי העולם נראים מעודדים מהתקדמות הסכמי הסחר באמריקה הצפונית ומצפים מקנדה להצטרף.

חברת המדיה RTL  פרסמה טובים לרבעון השני. הכנסות החברה צמחו ב-3.6% ל-1.63 מיליארד אירו, מעל לתחזיות השוק שעמדו להכנסות של 1.62 מיליארד אירו. 

חברת Micro Focus  דיווחה על תוכניות Buy-Back. 

המסחר בניקיי  היפנית ננעל בעליות, בהנג סנג  בהונג קונג ביציבות, בעוד בבורסת שנחאי  בסין נרשמו ירידות והמסחר בקוספי  בדרום קוריאה ננעל בעליות. עליות שערים גם ב-ASX  באוסטרליה ששמרה על יציבות במרבית הבוקר.

מניות מגזר הספנות טיפסו ביפן עם עלייה של כ-2.9%. באוסטרליה, מניית ספקית חומרי הבניין ומוצרי הבנייה Boral's זינקה ביותר מ-10% לאחר דוחות כספיים טובים מהמצופה, עם עלייה של 48.5% ברווח הנקי השנתי. מניות הטכנולוגיה בהנג סנג ירדו בכ-1%.

 

הין היפני שומר על רמתו מול הדולר ונסחר ברמת 111.22 ין לדולר, היואן הסיני נסחר סביב רמת 6.8148 יואן לדולר.

מחיר הנפט  הגולמי הבוקר עומד על 68.47 דולר לחבית.