קורנית מרשימה את האנליסטים שמעלים את מחיר היעד למניה

אנליסט בנק ההשקעות נידהאם יצא עם רושם חיובי מכנס משקיעים של קורנית דיגיטל, וצופה צמיחה של 25% בשנים הקרובות בחברה • בבנק ההשקעות וויליאם בלייר מעריכים כי בתוך חמש שנים קורנית תוכל לרשום רווח נקי של 2-2.5 דולרים למניה, לעומת צפי ל-44 סנט השנה

"המנכ"ל החדש רונן סמואל, רק ארבעה חודשים בתפקיד, לא בזבז זמן והציב יעד לקצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר ב-2023", כך כתב האנליסט ג'יימס ריצ'יוטי מבית ההשקעות נידהאם (Needham) בעקבות כנס המשקיעים שערכה חברת קורנית דיגיטל  בארה"ב בסוף השבוע.

קורנית, יצרנית מערכות דפוס דיגיטליות להדפסה על טקסטיל, נסחרת בנאסד"ק בשווי של 705 מיליון דולר אחרי עלייה של 27% במניה מתחילת השנה. לפי תחזיות האנליסטים, ב-2018 צפויות ההכנסות להגיע לכ-143 מיליון דולר, כך שיעד של 500 מיליון דולר הוא שאפתני למדי.

האנליסט של נידהאם העלה את מחיר היעד שלו למניית קורנית ב-3 דולר, ל-24 דולר - 17% מעל המחיר הנוכחי, כשההמלצה נותרה "קנייה". לדבריו, "אנחנו יותר משוכנעים כעת במעמדה הייחודי של קורנית בשוק ההדפסה הדיגיטלית על טקסטיל. אנחנו מאמינים שקורנית תוכל לצמוח בשיעור של 25% ויותר בשנים הקרובות ולהרחיב את שולי הרווח שלה".

גם בבנק ההשקעות וויליאם בלייר (William Blair) נכחו בכנס, והאנליסט בריאן דראב העריך שהחברה תוכל להציג שולי רווח תפעולי של 20% בשנים הקרובות. בתרחיש כזה ועם קצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר בתוך חמש שנים, קורנית תוכל לדבריו לרשום רווח נקי של 2-2.5 דולר למניה, לעומת צפי ל-44 סנט השנה.

במקביל, אנליסט בית ההשקעות פסגות, עידן שגיא, סקר לקראת הכנס את שוק הדפוס הדיגיטלי. להערכתו, המכירות הצפויות השנה הן פחות מ-10% מהיקף השוק הרלוונטי, והצמיחה עדיין "אינה מספקת". לדבריו, "הפוטנציאל העתידי טמון בלקוחות גדולים חדשים וכמו תמיד, במקרים של חברות טכנולוגיות מובילות בתחומן, ברכישה של החברה".