אנטרופי מתנגדת לשדרוג דמי הניהול למנכ"ל חג'ג' נדל"ן ב-14%

אסיפת בעלי המניות של חברת חג'ג' נדל"ן החליטה ביום חמישי לדחות את הדיון בעניין אישור תנאי העסקתו של בעל השליטה והמנכ"ל עידו חג'ג', על רקע התנגדותה של חברת הייעוץ למוסדיים אנטרופי לתנאים • בחג'ג' ציינו כי אישור תנאי העסקתו "יידון באסיפת המשך שתכונס עד ל-24 באוקטובר"

אסיפת בעלי מניות חברת חג'ג' נדל"ן החליטה ביום חמישי האחרון לדחות את הדיון בעניין אישור תנאי העסקת בעל השליטה בה, עידו חג'ג', המכהן כמנכ"ל החברה, וזאת על רקע התנגדותה של חברת הייעוץ למוסדיים אנטרופי לתנאי ההעסקה. 

בחג'ג' ציינו כי אישור תנאי העסקתו של עידו חג'ג' "יידון באסיפת המשך אשר תכונס עד ל-24 באוקטובר". חג'ג' ביקשה לאשר למנכ"ל שלה שידרוג של כ-14% בדמי הניהול החודשיים שלו לרמה של 117 אלף שקל, לעומת 103 אלף שקל שהוא מקבל היום. נוסף לכך, בחג'ג' הפחיתו את תקרת המענק השנתי לחג'ג' מ-4 מיליון שקל ל-2.1 מיליון שקל, תוך הגדלת הרכיב הקבוע בו מ-1.2 מיליון שקל ל-1.4 מיליון שקל.

באנטרופי ציינו כי "דמי הניהול החודשיים לא עודכנו משנת 2012", אולם "נמצאים ברבעון העליון", וסבורים כי "לאור הגידול הניכר ברכיב הקבוע (של המענק; א"ל), אנו סברנו כי יש לבצע הפחתה נוספת בתקרת המענק". עוד ציינו באנטרופי כי "בהתאם להערותינו לחברה, תמיכתנו בגידול הרכיב הקבוע (של המענק; א"ל) הייתה ניתנת לו הייתה מפחיתה החברה את תקרת המענק בשיעור ניכר אף מזה המוצע".

עידו חג'ג' מחזיק בשליטה בחברה יחד עם אחיו, צחי חג'ג', ומעניק לה שירותים באמצעות חברת ניהול.

יתר הנושאים שעמדו על הפרק אושרו על-ידי בעלי המניות, ובהם קבלת שירותים בתפקיד ניהול פרויקטים (בעיקר בתחום הליווי הבנקאי) מכנרת סמיט, אחותם של צחי ועידו חג'ג', תמורת תשלום חודשי של 25 אלף שקל, בתוספת מע"מ.

מקבוצת חג'ג' נמסר: "נוכח הגידול המשמעותי ברווחי החברה, אנטרופי, הגוף המייעץ לקבוצת חג'ג', הציע לשנות את הרכב השכר בהתאם למדיניות אותה הוא מוביל לשינוי ההסכמים בחברות הבורסאיות. על אף אישור נציגי המוסדיים, החליטה קבוצת חג'ג' מיוזמת לדחות את מועד הישיבה כדי ללכת בעצה אחת עם הגורם המייעץ בנוגע להרכב התגמולים".