חילופי מנהלים בחברת GETT: נדב זוהר, סמנכ"ל גלובלי לפיתוח עזב את תפקידו

גם סמנכ"לית משאבי האנוש ענת אסף עזבה את תפקידה • ל"גלובס" נודע על תהליכי שימוע לפני פיטורים אליהם זומנו מספר עובדי פיתוח של החברה בתל אביב

מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק
מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק

חילופי מנהלים בחברת GETT: נדב זוהר, סמנכ"ל גלובלי לפיתוח עזב את תפקידו ובמקומו ייכנס בשבועות הקרובים מנהל חדש שגוייס לתפקיד בניו יורק. כמו כן בימים האחרונים עזבה את תפקידה כסמנכ"לית משאבי האנוש ענת אסף, ובמקומה מונתה לתפקיד יעל שער פרישר. ב-GETT אומרים כי מדובר בעזיבה מבחירה של שני המנהלים.

בתוך כך נודע ל"גלובס" על תהליכי שימוע לפני פיטורים אליהם זומנו מספר עובדי פיתוח של החברה בתל אביב. ככל הנראה אין מדובר במגמה בעלת משמעות לחברה שכן היא גייסה לאחרונה 45 עובדים חדשים, חלקם עובדי פיתוח וחלקם אנשי מטה ואופרציה, וקיימות עדיין כמה עשרות משרות פתוחות שהחברה מבקשת לאייש.

חברת GETT מעסיקה כיום כ-1600 עובדים בישראל, בארה"ב, רוסיה ולונדון. במרכז הפיתוח של החברה מועסקים כ-300 עובדים. Gett היא מהחברות בעלות השווי הגבוה בישראל ועד כה גייסה כ-700 מיליון דולר בתשעה סבבי גיוס הון. מגזין פורבס דירג אותה ברשימת 15 החברות בעלות קצב הצמיחה המהיר בעולם. החברה הצהירה באחרונה כי תגיע לרווחיות בתקופה הקרובה ויתכן שהפיטורים נועדו לסייע בהתייעלות.

מ-Gett נמסר: "אנחנו מודים לענת אסף ונדב זהר על שנים ארוכות של עשייה ותרומה משמעותית להתפתחות החברה ומברכים את המנהלים החדשים שמצטרפים להנהלת החברה".