פרטנר לא עוצרת: מרחיבה את פריסת הסיבים לקריית גת, אשדוד וקריית מוצקין

החלה בחיבור משקי בית באשדוד לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה • באשקלון, בקריית ביאליק ובקריית גת יוכלו לקוחות להתחבר לשירות פרטנר פייבר כבר בחודש הבא

סיבים אופטיים / צילום: shutterstock
סיבים אופטיים / צילום: shutterstock

חברת פרטנר מרחיבה את פריסת הסיבים שלה. ל"גלובס" נודע כי בחודש האחרון פרטנר החלה בחיבור משקי בית באשדוד לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה, ובימים האחרונים התחילה פעילות גם באשקלון, בקרית ביאליק ובקריית גת, בהן לקוחות יוכלו להתחבר לשירות פרטנר פייבר כבר בחודש הבא.

בכך, פרטנר כבר עקפה את היעד עליו הכריז מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי לפני מספר חודשים, של הגעה ליותר ממחצית מהערים בישראל עם תשתית הסיבים האופטיים העצמאית עד סוף השנה .

פרטנר דיווחה בחודש אוגוסט שהגיעה עם תשתית הסיבים האופטיים ליותר מ-170 אלף משקי בית, כאשר הפריסה מתקדמת בקצב מהיר. פרויקט הסיבים האופטיים של פרטנר לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה למשקי בית פרטיים הושק בחודש אוגוסט 2017, והחברה דוחפת אותו בכל הכוח במטרה להעביר אליה לקוחות רבים ככל שניתן וכדי שגם שירותי הטלוויזיה שלה יופעלו על גבי התשתית העצמאית שלה.

ההתרחבות של פרטנר בפריסה היא חלק מהאסטרטגיה שלה והעובדה שהיא מצליחה לפרוס בקצב נאה, מעלה את הדילמה בדבר הצורך בחבירה לתשתית המתחרה של סלקום ושל IBC (מיזם הסיבים האופטיים של חברת חשמל) שעליה סלקום משתלטת.