"אני מהנדסת תמיכה, ובלילה מתקלטת בליין מסיבות משלי, חיממתי את ההופעה של גארבג'"

היא שירתה בממר"מ והיום היא מהנדסת תמיכה, אבל האהבה הגדולה שלה היא בכלל לתקלט מוזיקה אלטרנטיבית • הכירו את אלינורה שקרסיוגלו-דסקל מאמובי (Amobee)

אלינורה שקרסיוגלו  / צילום: אודליה אסיף
אלינורה שקרסיוגלו / צילום: אודליה אסיף

איפה אני תופסת אותך?
"בתחילת יום עבודה. כרגע אף אחד עדיין לא עובד, כיוון שלכל אחד פה עשו פיגועים על עמדת העבודה לכבוד האלווין: אחד קיבל גינה על העמדה, אחר קיבל חדר בריחה, למישהו פיזרו מלא תיונים, לי מילאו לי אותה בבלונים. אי אפשר לעבוד עכשיו. כשזה לא ליל כל הקדושים אני עובדת בתחום המוצר. אמובי היא חברה טכנולוגית שעוזרת למותגים לקבל החלטות שיווק. הסניף הישראלי עוסק בביג דאטה ו-AI, כך שהלקוחות יידעו מי הקהל שלהם והיכן לפרסם".

איך הגעת לתפקיד?
"עבדתי בקונטרה, שנרכשה על ידי אמובי. בשנתיים האחרונות עברתי למוצר, אחרי שעבדתי בתפקידי IT. בצבא שירתי בממר"מ. הנטייה שלי למחשבים החלה כבר ביסודי, כשהיו פונים אלי חברים והורים של חברים כדי שאסדר להם את המחשב".

את עובדת הרבה שעות מדי יום?
"אני עובדת במשרה חלקית, כי החלטתי לקחת את ההובי שלי צעד קדימה - תמיד הייתי מחוברת למוזיקה ולחיי הלילה, לכן התחלתי לתקלט. התחלתי לפני 11 שנה בבארים, ולאט לאט המשכתי עד שלפני שמונה שנים פתחתי עם השותף שלי ליין למסיבות בשם ביגמאות' - BigMouth - שהסגנון שלו הוא בעיקרו מוזיקה בריטית, אינדי, ואלטרנטיב".

למדת את זה?
"למדתי מחברים. כל החברים שלי קשורים למוזיקה יותר מאשר להייטק".

זה בטח ממלא לך את היום.
"כן, ויש לנו עוד שלוחות כמו רדיו 24 שעות תחת האפלקציה של רדיוס. יש לי תוכנית שאני מקריינת על מוזיקה בריטית. אנחנו גם מחממים הופעות, בין היתר חיממנו את גארבג'".

התחביב והעבודה לא מתנגשים?
"רוב העיסוק הזה הוא בלילה, ואני מתקלטת בעיקר בסופי שבוע. מה שכן זה מתנגש עם חיי המשפחה".

את אמא?
"יש לי ילדה בת שלוש ובעוד שבוע תיוולד השניה. גם בעלי די ג'יי, אז קורה ששנינו לא נמצאים בלילה בבית. אנחנו עובדים בליינים שונים, ולכן מפסידים אחת את האירוע של השני. בכל מקרה המשפחה מאוד עוזרת לנו. הבת שלנו כבר מאוד מוזיקלית".

תקחי חופשת לידה גם מהמוזיקה?
"בלידה הראשונה חזרתי למשרד אחרי חצי שנה, ולתקלט חזרתי אחרי שלושה שבועות. יותר קל לעזוב את הבית בערב מאשר בבקרים".

אפשר להגיד שאת עושה את כל מה שאת אוהבת?
"בדיוק, ולא רק במוזיקה. ירשתי את האהבה לטכנולוגיה מאבא שלי, אני מנויה מגיל 10 למדע פופולרי".

איפה תהיי בעוד חמש שנים מהיום?
"אמשיך עם השילוב המנצח".