רגב תוקפת את כחלון וליברמן: תומכים בטרור ביחד עם טיבי וזנדברג

רגב תוקפת את כחלון: "במשך שנים שר האוצר כחלון ברח מסמכותו. אני הייתי חייבת לעשות מעשה עבור החוסן הלאומי" • על יו"ר ישראל ביתנו: "ליברמן בא להצביע נגד חוק הנאמנות לתרבות ביחד עם אחמד טיבי ותמר זנדברג. תארו לעצמכם, ליברמן יחד עם טיבי ותמר זנדברג מעבירים כספים למחבלים - תומכים בטרור"

מירי רגב / צילום: טל שניידר
מירי רגב / צילום: טל שניידר

הסערה בעקבות הודעת סיעת כולנו כי תאפשר לחבריה להצביע בחופשיות על חוק נאמנות בתרבות של מירי רגב נמשכת. "במשך שנים שר האוצר כחלון ברח מסמכותו. הוא אישר להמשיך ולתקצב הצגות ומופעים שהאדירו מחבלים עם דם על הידיים. אני הייתי חייבת לעשות מעשה עבור החוסן הלאומי" אמרה רגב היום בכנסת.

"ליברמן בא להצביע נגד חוק הנאמנות לתרבות ביחד עם אחמד טיבי ותמר זנדברג. תארו לעצמכם, ליברמן יחד עם טיבי ותמר זנדברג מעבירים כספים למחבלים - תומכים בטרור".

"נתמוך בכל חוק עם רקע אידיאולוגי"

בתוך כך, לפני שעה קלה התייחס גם ראש סיעת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לנושא ואמר כי אינו מוכן להצעה של הקואליציה לעשות עסקת חבילה עם הצבעה על 4 חוקים ביחד: חוק הנאמנות בתרבות, עונש מוות למחבלים, אי קיצור שליש למחבלים ועבירות בטחון, וחוק יסוד הממשלה (תיקון גדעון סער). ליברמן ציין כי אינו מסכים לכך שהממשלה תדאג לעצמה לחוקים פוליטיים פרסונליים.

"למעשה כל אותם ארבעה חוקים נופלים על מזבח חוק שהוא חוק פרסונלי, חוק שהוא כסא נטו וזה חוק גדעון סער. יש ארבעה חוקים כרגע על סדר היום שאנחנו מוכנים לתמוך בכולם - אפשר להעביר אותם בשלוש קריאות באותו יום, נאמנות בתרבות, יועצים משפטיים וכמובן גם עונש מוות וביטול שליש למחבלים.

"סיעת כולנו שלפחות מחציתה הודיעו שלא יתמכו בחוק הזה, אז איזה טענות יש לקואליציה לסיעות האופוזיציה זה לא מובן. אנחנו מוכנים לתמוך בכל חוק שיש לו רקע אידיאולוגי, שהוא תואם עמדות של ישראל ביתנו.

"מירי רגב מדברת באותו להט על חוק נאמנות בתרבות כמו שהיא תוקפת את המתפקדים שלה לשעבר. אז אני חושב שלגבי מירי רגב הדברים הם מאוד ברורים", הוסיף ליברמן.

אביגדור ליברמן / צילום: טל שניידר
 אביגדור ליברמן / צילום: טל שניידר