התקלה בגולן טלקום הסתיימה: הרשת פועלת באופן תקין

עדכון: מגולן טלקום נמסר - "אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על התקלה ונעשה ככל שניתן שהיא לא תחזור"

גיל שרון, מנכ"ל גולן טלקום / צילום ארכיון: תמר מצפי
גיל שרון, מנכ"ל גולן טלקום / צילום ארכיון: תמר מצפי

עדכון (22:53) - 

מגולן טלקום נמסר כי התקלה הסתיימה, הרשת פועלת באופן תקין. מהנדסי החברה, ומהנדסי נוקיה פעלו במשותף מרגע שהחלה התקלה והצליחו לאתר את התקלה כבר ב-20:00, אך בשל העומס על הרשת ונסיונות ההתחברות של הלקוחות הופעלו מנגנוני הגנה שיצרו התאוששות מדורגת ולבסוף כל מנויי הרשת חזרו לתפקוד מלא ב-22:30.

החברה הוסיפה: "אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על התקלה ונעשה ככל שניתן שהיא לא תחזור".

מעל 70% מהשיחות תקינות וכך גם תנועת הדאטה. כפי שעדכנו בעבר, הרשת בשלבי התאוששות, וחוזרת לפעילות תקינה מלאה באופן מדורג.

כל מערכות הרשת מחוברות זו לזו, ולכן תקלה במערכת אחת, יוצרת עומס במערכות האחרות המחוברות אליה דבר המקשה על זיהוי התקלה המקורית. כרגע טופלו רכיבים מסוימים, ונראה שיפור בביצועי הרשת. הסיבה שלוקח זמן, לאתר תקלה, היא שחייבים לעבוד מתודולוגית, ולבדוק כל רכיב בנפרד. העומס על הרשת בשעה זו כבד, ולכן ההתאוששות הדרגתית. וכעת מאות אלפי מנויים כבר מחוברים.

תקלה ברשת גולן טלקום משפיעה על קבלה והוצאה של שיחות. כרגע מנסים להבין את מקור התקלה.

ככל הנראה שירות האינטרנט הסלולרי עובד באפן חלקי, וגם חלק מהשיחות עוברות. נוקיה העולמית, שהרשת היא מתוצרתה, כבר התבקשה לסייע ומעורבת בניסיון לאתר ולתקן אותה.

גולן טלקום רוכבת על הרשת של סלקום, אך אצל האחרונה הכל תקין, כך שכרגע מדובר בתקלה של גולן בלבד. 

מגולן טלקום נמסר כי "יש תקלה נקודתית שמטפלת נעדכן בהקדם האפשרי".

צרו איתנו קשר *5988