מי איש העסקים ששילם 76 אלף שקל להדלקת נרות עם הרב פירר?

הרב הזמין למלון דיוויד קונטיננטל בתל אביב, כ-120 מוזמנים, בהם גם נציגי המגזר העסקי, כאשר מדובר היה באירוע תרומה: מחירו של כרטיס לאירוע עמד על 4,000 שקל • וגם, מה הקשר בין חדר צנתורים לאייפון?

יגאל אהובי והרב פירר / צילום: מורג ביטן
יגאל אהובי והרב פירר / צילום: מורג ביטן

אל שלל אירועי החנוכה והדלקת הנרות, הצטרף גם אירוע הדלקת הנרות שערך הרב אלימלך פירר, יו''ר אגודת עזרה למרפא.

הרב הזמין למלון דיוויד קונטיננטל בתל אביב, כ-120 מוזמנים, בהם גם נציגי המגזר העסקי, כאשר מדובר היה באירוע תרומה: מחירו של כרטיס לאירוע עמד על 4,000 שקל, והדלקת נרות עם הרב הסתכמה ב-18 אלף שקל לנר, שהוקדשו לעזרה למרפא. בתורמים היה גם איש העסקים יגאל אהובי, שלא הסתפק בנר אחד ותרם סך כולל של 76 אלף שקל, עלות כניסה והדלקת ארבעה נרות. 

עוד השתתפו: יהושוע וגליה מאור, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי; יוסי בכר, יו"ר דיסקונט הפורש; שאול קוברינסקי, יו"ר דיסקונט הנכנס; ברק רוזן, מבעלי קבוצת ישראל קנדה; בועז וורדה דותן; אברהם רינות; ניר למפרט; איריס אבנר, דירקטורית בדיסקונט; איש העסקים עמיקם בן צבי; הרב ישראל לאו; קלמן שרייבר, עוזרו האישי של הרב פירר ורבים אחרים.

אחרי הדלקת הנרות התקיימה במקום ארוחת ערב ובסיומה נשא יורם כהן, לשעבר ראש השב''כ, הרצאה על ההתמודדות עם אתגרי בטחון פנים בישראל.

יגאל אהובי והרב פירר / צילום: מורג ביטן
 יגאל אהובי והרב פירר / צילום: מורג ביטן

לקחו את השדרוג ללב: מה הקשר בין חדר צנתורים לאייפון?

ברט ואן מירס, נשיא חטיבת IGT בפיליפס, יצרנית האלקטרוניקה והציוד הרפואי, חנך בשבוע שעבר חמישה חדרי צנתורים חדשים במרכז הרפואי הדסה. 

לאירוע החנוכה הגיעו גם פרופ' חיים לוטן, מנהל מערך הלב בהדסה; פרופ' חיים דננברג, מנהל יחידת הצנתורים; אבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל; ובועז יחזקאל, מנכ"ל מדטכניקה, משווקת הציוד הרפואי.

ואן מירס סיפר באירוע כי: "השותפות שלנו תתמקד בחדשנות עתידית, כי זוהי המהות של שותפות. עכשיו אנחנו רוצים ללמוד מכם על תהליכי עבודה וטיפולים חדשניים ויחד לשפר את העיצוב והביצועים של הפתרונות העתידיים". 

פרופ' לוטן העיד כי "השינוי בביצוע הליך הצנתור מורגש היטב, הן באיכות התמונה, הן בקלות ההפעלה של המיכשור והן בהפחתה הדרסטית של הקרינה. כל אלו מקפיצים אותנו דור קדימה. זה מרגיש כאילו קיבלנו את האייפון 12", הוא אמר.

חיים לוטן אבירם סושרד ברט וואן מירס וחיים דננברג / צילום: שגיא חכמון
 חיים לוטן אבירם סושרד ברט וואן מירס וחיים דננברג / צילום: שגיא חכמון