נשיא המדינה ראובן ריבלין יפתח את יומה השני של ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" בירושלים

הצמרת המשפטית של ישראל, כל ראשי המפלגות, בכירי הרגולטורים, המגזר העסקי והחברתי מתארחים בוועידה שנערכת ביומיים האחרונים בבנייני האומה בירושלים • הוועידה עוסקת השנה ב-3 נושאים עיקריים: בעיית האמון המדרדר בחברה ובכלכלה, תכנון ארוך-טווח ו"מצביעים כלכלה" - מדוע סוגיות כלכליות לא משפיעות על דפוסי ההצבעה בקלפי

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין) יפתח היום את יומה השני של ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" בבנייני האומה בירושלים. זאת לאחר שאתמול נפתח יומה הראשון של הוועידה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לכל החדשות מהוועידה עד כה

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" היא הוועידה הכלכלית הוותיקה ביותר והגדולה ביותר בישראל המתקיימת מזה כשני עשורים. הוועידה עוסקת השנה בשלושה נושאים: מצביעים כלכלה - מדוע אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה לסוגיות של כלכלה, חברה ואיכות חיים, אך הן לא משפיעות על דפוס ההצבעה שלנו בקלפי, תכנון לטווח ארוך במדינת ישראל ובעיית האמון המידרדר בחברה הישראלית, כולל בעיתונות עצמה.

בוועידה משתתפים למעלה מ-150 דוברות ודוברים, ובהם כל ראשי המפלגות, שהופיעו על במה אחת ופרסו את המצע הכלכלי שלהם; כל הצמרת המשפטית של ישראל, לרבות שרת המשפטים איילת שקד, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן; וכן צמרת הרגולציה הכלכלית - יו"ר רשות שוק ההון הנכנס משה ברקת, יו"ר רשות ניירות ערך ענת גואטה, ועוד.

היום (ה') יתארחו בוועידה בין היתר רמון לגוארטה, נשיא חברת פפסיקו, ודניאל בירנבבאום, מנכ"ל סודהסטרים, שידברו על העסקה שבמסגרתה רכשה השנה פפסיקו את סודהסטרים; וכן ייערך מושב מיוחד על יוקר המחיה והמזון של העתיד בהשתתפות שר הכלכלה אלי כהן ובו יתארחו באופן נדיר רמי לוי, מנכ"ל רמי לוי שיווק השקמה, ובתו יפית לוי-אטיאס.

מושב מיוחד נוסף יעסוק במוכנות שוק התקשורת לדור החמישי ושני מושבים יוקדשו לאתגרי העתיד של שוק העבודה ושל מערכת הבריאות.