סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן

זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון

רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו / צילום: שוקה כהן
רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו / צילום: שוקה כהן

סוף עידן באופנה: ל"גלובס" נודע כי רשת האופנה קסטרו נפרדת ממשרד הפרסום ראובני-פרידן. על-פי המסתמן, הקבוצה תעביר את תקציב הפרסום שלה לאדלר-חומסקי

מערכת היחסים בין ראובני-פרידן לקסטרו היא מהארוכות שידע ענף הפרסום. התקציב היה בראובני-פרידן כמעט 30 שנה, מאז שקסטרו הייתה חנות אחת ברחוב אלנבי בתל-אביב ועד שהפכה לרשת שהיא היום. 

ראובני-פרידן חתום על עשרות מהלכים פרסומיים בולטים לקסטרו - החל מפרסומת המעיל הזכורה כמעט כמיתולוגיה מימי פרוץ ערוץ 2, המשך בקמפיינים בולטים עם גל גדות, רותם סלע ורבים נוספים.

החיבור בין המשרד וקסטרו חרג מהמקובל ביחסי ספק-לקוח: אודי פרידן, מייסד המשרד, נחשב קרוב מאוד לבעלי הקבוצה, והקשר הקרוב המשיך בשנים מאוחרות יותר עם זיו קורן, אחד משני המנכ"לים בקבוצה.

נראה כי הפסקת ההתקשרות עם ראובני-פרידן מגיעה על רקע מצבו הקשה של שוק התקשורת והחילופים שנעשו בחברה בתחום השיווק: על כיסא סמנכ"ל השיווק התשיישבו מור אבלגון, לשעבר סמנכ"ל השיווק בדלתא, שחתומה על קמפיין הפיג'מות הבולט. משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא משרד הפרסום של דלתא.