חברת פורום טק ומרכז מדעטק לחדשנות מחפשים טכנולוגיות חדשות בתחום רפואת השיניים

היום פרסמו פורום טק יחד עם מרכז מדטק רעננה, קול קורא ליזמים וחברות סטארט אפ בתחום המכשור הרפואי הדנטלי, להציע טכנולוגיות חדשות או מוצרים בשלבי פיתוח מתקדמים • חמישה המיזמים שיבחרו, יעברו תוכנית הכשרה ומבין אלה יבחר מיזם אחד שיזכה גם בליווי עסקי, סיוע בשלבי הפיתוח והשקעה

הגישה האינטגרטיבית ברפואת שיניים. להרגיע את הגוף/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
הגישה האינטגרטיבית ברפואת שיניים. להרגיע את הגוף/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

בשנים האחרונות עובר עולם המכשור הרפואי לתחום רפואת השיניים מגמות של השתדרגות טכנולוגית יחד עם מגמה של קונסולידציה של החברות המובילות, המאופיינת בגל מיזוגים ורכישות. בישראל, רשם התחום הדנטלי מספר אקזיטים נאים, אשר המוביל ביניהם היה מכירת חברת MIS לענקית רפואת השיניים דנטספליי, בכ-375 מיליון דולר.

בישראל ממשיכות לפעול מספר חברות דנטליות עצמאיות ואחת המובילות ביניהן היא פורום טק מאשקלון אשר פיתחה מכשירים שונים לטיפולי שיניים והשתלות שיניים.

היום (ד') פרסמו פורום טק יחד עם מרכז מדטק רעננה, קול קורא ליזמים וחברות סטארט אפ בתחום המכשור הרפואי הדנטלי, להציע טכנולוגיות חדשות או מוצרים בשלבי פיתוח מתקדמים. חמישה המיזמים שיבחרו, יעברו תוכנית הכשרה ומבין אלה יבחר מיזם אחד שיזכה גם בליווי עסקי, סיוע בשלבי הפיתוח והשקעה.

פורום טק הוקמה לפני 30 שנה. היא מייצרת ומשווקת מכשור רפואי דנטלי ליותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, ומשווקת בין היתר את המוצרים APEX Locator , המודד את אורך תעלת השן ומסייע לרופאי השיניים למקם את מכשיריהם בעת טיפולי שורש ו-Implant Locator , מכשיר שמסייע לרופאי השיניים למקם שתלים, ללא צורך בפתיחת חניכיים.

שרי גור, מנכ"לית פורום טק: "שוק המכשור הדנטלי העולמי מוערך במיליארדי דולרים. כחברה ישראלית, שמביאה את בשורת הסטראט אפ לעולם, אנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר הפתרון החדשני הבא שיסייע לרופאי שיניים לייעל את עבודתם, ויפחית כאב ואי נוחות בטיפולים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות".