קבוצת דבי תקשורת זכתה במכרז על ניהול יחסי הציבור של האירוויזיון

הקבוצה תהיה אחראית על מקטע יחסי הציבור הקשור לשידור האירוויזיון באמצעות תאגיד השידור הציבורי "כאן" • את דברור האירועים של הפעילות העוטפת, עליה אחראית עיריית ת"א, יעשה משרד היח"צ ג'ינג'ר

קבוצת דבי תקשורת זכתה במכרז על ניהול יחסי הציבור של האירוויזיון. קבוצת דבי תהיה אחראית על מקטע יחסי הציבור הקשור לשידור האירוויזיון באמצעות תאגיד השידור הציבורי "כאן"; בעוד שאת דברור האירועים של הפעילות העוטפת, עלייה אחראית עיריית תל-אביב, יעשה משרד יחסי הציבור ג'ינג'ר שבבעלות מור שובבו.

לצורך פרויקט האירוויזיון תקצה דבי תקשורת צוות ייעודי אותו תוביל מנכ"לית הקבוצה איה אחימאיר. הצוות יכלול את יועץ התקשורת רון גרנות, הבעלים של משרד יחסי הציבור רון גרנות תקשורת, וצוות בינלאומי של הקבוצה, שיעבוד מול דוברות "כאן" ואיגוד השידור האירופי, EBU.

תחרויות חצי הגמר וגמר האירוויזיון אמורים להביא לישראל למעלה מ-1,500 צוותי כתבים מרחבי אירופה שייקחו חלק בעשרות מסיבות עיתונאים.

אירועי האירוויזיון ייפתחו באופן רשמי כבר מחר, 28 בינואר 2019 בשעה 17:30, עם הגרלת סדר המדינות המשתתפות בחצאי הגמר וטקס העברת מפתחות האירוויזיון מעיריית ליסבון לעיריית תל-אביב-יפו במוזיאון תל-אביב לאמנות.