ישראל קנדה תקים שני מגדלים על קרקע ב-218 מיליון שקל בתל אביב

הקבוצה הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות לרכישת קרקע בשטח של 3.3 דונם תמורת 218 מיליון שקל באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב • הפרויקט עתיד לכלול כ-137 יחידות דיור, 50 חדרי מלון, מגדל משרדים ושטחי ציבור - וסך הכל שטחי הבנייה מעל הקרקע עומדים על כ-42 אלף מ"ר

ברק רוזן ואסי טוכמאייר / צילום: איל יצהר
ברק רוזן ואסי טוכמאייר / צילום: איל יצהר

עוד עסקת ענק באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. חברת ישראל קנדה הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות לרכישת קרקע ברחוב הרכבת להקמת שני מגדלים למגורים ותעסוקה, תמורת 218 מיליון שקל.

מדובר בקרקע שנמצאת ברחוב הרכבת 72-74, בסמוך למגדל הרכבת. על המקרקעין מקודמת תכנית להקמת מתחם מעורב שימושים הכולל מגדל משרדים, מגדל מגורים, שטחי מלונאות ומסחר. הפרויקט עתיד לכלול כ-137 יחידות דיור, 50 חדרי מלון, מגדל משרדים ושטחי ציבור וסה"כ שטחי הבניה מעל הקרקע עומדים על כ-42 אלף מ"ר.

בהודעה שהוציאה החברה נמסר כי: "החברה מזהה את הפוטנציאל הרב הטמון באזור, הנמצא על צירי תנועה ראשיים ונהנה מנגישות תחבורתית גבוהה ובכוונת החברה ליצור פרויקט ייחודי ויוקרתי אשר יביא למיצוי הפוטנציאל בקרקע".

ישראל קנדה , שנמצאת בשליטת ברק רוזן ואסף טוכמאיר, היא חברה ציבורית אשר נסחרת בבורסה ונכללת במדד ת"א 125. החברה ביצעה בשנים האחרונות מספר רב של רכישות של קרקעות להשבחה ובהם מתחם פי גלילות, מתחם אלקו ברמת השרון, פרויקט הכנרית-דה וינצ׳י (אשר בנייתו החלה), מתחם לפיד ברחוב אילת בתל אביב. לאחרונה השלימה החברה את הקמת פרויקט המגדלים ברחוב בגין בשם 'מידטאון תל אביב' בהיקף של כ-2.5 מיליארד שקל.