נפתר המשבר בהפקת "גיבור אמיתי" של טמירה ירדני

לאחר התערבות של איגוד המפיקים סוכם כי טדי הפקות, שבבעלות ירדני, תשלם לעובדי הפקת "גיבור אמיתי" בשוטף פלוס 40 במקום שוטף פלוס 45

המשבר בין חברת טדי הפקות, שבבעלות טמירה ירדני, לבין ארגון אק"ט מגיע לסיומו: לאחר התערבות של איגוד המפיקים סוכם כי טדי הפקות תשלם לעובדי הפקת "גיבור אמיתי" בתנאי תשלום של שוטף פלוס 40, ולא כפי שביקשו בהפקה לשלם - שוטף פלוס 45.

נזכיר כי באק"ט איימו לשבש את כל ההפקות של טדי, זאת לאחר שבהפקת הסדרה "גיבור אמיתי" התכוונה ירדני לשלם לעובדים תשלום של שוטף פלוס 45, ולא שוטף פלוס 30 כפי שנדרשים המפיקים לעשות על-פי ההסכם שיש לארגון המפיקים עם אק"ט.

הסיבה שירדני הציעה תנאי תשלום פחות גמישים נובעת מהצורך לצמצם את הפער שבין המועד שבו החברה שלה אמורה לשלם לעובדים שכר עבודה - לבין המועד שהחברה שלה עצמה מקבלת תשלום מהגופים המשדרים.

איגוד המפיקים גיבה את ירדני אולם במקביל ניהל שיחות עם אק"ט על-מנת לפתור את המשבר. בתום המשא-ומתן סוכם כי תנאי התשלום לצוות ההפקה של "גיבור אמיתי" יהיו בתנאים של שוטף פלוס 40. עוד סוכם כי הפשרה לא תהווה תקדים להפקות אחרות, ובכל מקרה שטדי הפקות ירצו לפעול בשונה מההסכם עליו חתום איגוד המפיקים, הדבר ייעשה בהסכמת האיגודים.

מנכ"ל ארגון אק"ט, איתמר אביטן, מסר בתגובה: "אני מברך על הסכם הפשרה עליו חתמנו. ההסכם מעיד כל החשיבות שאיגוד המפיקים רואה בהסכם שנחתם מול אק"ט ועל המשקל שהוא נותן לכך שחברות ההפקה יעמדו בתנאיו".