מתכשיטים לנדל"ן: גיסו של חיים פייגלין ינהל את הקניון של צמח המרמן בבית שמש

בעלי המניות של חברת הנדל"ן אישרו השבוע את תנאי העסקתו של פיליפ גרינהולץ כמנהל קניון "שער העיר" בבית שמש, בשכר חודשי של 23 אלף שקל ובעלות שנתית מוערכת של 340 אלף שקל

חיים פייגלין / צילום: איל יצהר
חיים פייגלין / צילום: איל יצהר

בעלי מניות חברת הנדל"ן צמח המרמן  אישרו השבוע את תנאי העסקתו של פיליפ גרינהולץ בתפקיד מנהל קניון "שער העיר" בבית שמש, בשכר חודשי של 23 אלף שקל, ובעלות שנתית מוערכת של כ-340 אלף שקל.

גרינהולץ, גיסו של חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן ומבעלי השליטה בה, מכהן בתפקיד בשיעור של 70% משרה ובעבר כיהן כדירקטור בחברה. קניון "שער העיר" בשטח של כ-15 אלף מ"ר, שקרוב ל-90% מהשטחים בו מאוכלסים, הוא חלק מפרויקט "נופיה" שבבית שמש הכולל גם הקמת 5 מגדלי מגורים עם כ-340 דירות.

שמו של גרינהולץ (60) מוכר לוותיקי שוק ההון כמי שעמד בראשה של יצרנית ומשווקת התכשיטים כפריס, שנסחרה בעבר בבורסה, ואשר נקלעה להפסדים כבדים שהקשו עליה להתמודד עם תשלומי האג"ח שהיו לה.

בקניון "שער העיר" מחזיקה צמח המרמן עם כמה שותפים, בהם רמי לוי, בעל השליטה ברשת קמעונות המזון הנושאת את שמו. עיקר פעילותה של צמח המרמן מתרכז בייזום, פיתוח ובניית פרויקטים של נדל"ן, ומתחילת השנה מנייתה נהנית מסנטימנט חיובי עם עליות המתקרבות ל-30% והיא משקפת לחברה שווי נוכחי של כ-180 מיליון שקל.