פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי

חנות של רשת גולף / צילום: ראובן שניידר
חנות של רשת גולף / צילום: ראובן שניידר

האם משרד הפרסום ראובני-פרידן יקבל פיצוי על אובדן תקציב קסטרו בדמות תקציב הפרסום של קבוצת גולף? ל"גלובס" נודע כי אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של משרד הפרסום ראובני-פרידן.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים התחוללה סערה בענף הפרסום, כשקסטרו החליטו אחרי למעלה מ-20 שנה להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולעבור למשרד הפרסום אדלר-חומסקי. לאדלר היו כבר תקציבי אופנה - תקציב דלתא, שאיננו מתחרה בקסטרו באופן ישיר; ותקציב גולף. התקציב נוהל במשרד מאז 2014, לאחר שבמשך שנים מערך הפרסום של הקבוצה התנהל בשני משרדים, שאחד מהם טיפל באופנה, והשני בתחום הבית.

במשך שנים גולף נתפסו כשחקן מיושן בכל הנוגע לאופנה, אך העבודה המשותפת עם אדלר-חומסקי הקפיצה אותם מבחינת העבודה הפרסומית למחוזות חדשים. בשנתיים האחרונות שימשו כפריזנטורים שלה השחקנית מיה דגן, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית יעל גולדמן והשחקן והזמר צחי הלוי.

ראובני-פרידן הוא כנראה משרד הפרסום המנוסה ביותר מבחינת טיפול בתקציבי אופנה, ומערכת היחסים בינו לבין לקסטרו היא מהארוכות שידע ענף הפרסום. התקציב היה בראובני-פרידן כמעט 30 שנה, מאז שקסטרו הייתה חנות אחת ברחוב אלנבי בתל-אביב ועד שהפכה לרשת שהיא היום.

ראובני-פרידן חתום על עשרות מהלכים פרסומיים בולטים לקסטרו - החל מפרסומת המעיל הזכורה כמעט כמיתולוגיה מימי פרוץ ערוץ 2 ועד קמפיינים בולטים עם גל גדות, רותם סלע ורבים נוספים.