הוט חתמה על שיתוף-פעולה עם ענקית המדיה העולמית Viacom

מדובר בהסכם להפקה משותפת והפצה של תכנים • בנוסף, הוט תנסה לחדור לשוק הבריטי באמצעות פלטפורמת My5 - שירות הסטרימינג החינמי של ערוץ Channel 5 • מנכ"לית הוט: "הפקות המקור שלנו יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם"

מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין / צילום רמי זרנגר
מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין / צילום רמי זרנגר

חברת הכבלים הוט מעמיקה את הפעילות בתוכן הבינלאומי באמצעות שיתופי-פעולה עם גופי מדיה בינלאומיים.

החברה חתמה על שיתוף-פעולה עם ענקית המדיה והבידור העולמית Viacom, המיוצגת בישראל על-ידי קבוצת ענני תקשורת, להפקה משותפת והפצה של תכנים.

חברת Viacom מחזיקה ברשתות פופולריות כמו MTV, ניקולודיאון, Comedy Central ,Paramount ועוד. החברה משדרת  המשדרות ליותר מ-4 מיליארד צופים ב-180 מדינות ברחבי העולם.

הסדרה "Spyders", שתשודר בהוט ומופקת על-ידי NUTZ הפקות מבית ענני תקשורת, נוצרה לראשונה בישראל, עבור השוק הישראלי והבינלאומי כאחד. החברות הצהירו על כוונתן להמשיך ולשתף פעולה בהפקה משותפת של סדרות, שידורם בישראל והפצתם בעולם בשנים הקרובות.

בנוסף, הוט תנסה לחדור לשוק הבריטי באמצעות פלטפורמת My5 - שירות הסטרימינג החינמי של אחד הערוצים המרכזיים בבריטניה, Channel 5. כבר במהלך החודש הקרוב חלק מהפקות המקור הישראליות של הוט יהיו חלק אינטגרלי מהיצע התוכן של הפלטפורמה, הכוללת בשלב ראשון את "JUDA", "מיגל", "בתולות" ו"מקימי". מדובר בשיתוף-פעולה ראשון בשפה זרה של פלטפורמת My5, כאשר בהמשך צפוי השירות להתרחב גם לדנמרק ושוודיה ולמדינות נוספות.

לדברי מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, "הוט עושה צעד משמעותי נוסף בביסוס פעילותה בשוק התקשורת העולמי על-מנת לתת לתוכן ישראלי במה גלובלית, בשל ביקוש הולך וגובר בעולם. בקרוב הפקות המקור של הוט יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם. זהו מהלך שמייצר הזדמנויות עצומות לכל תעשיית התוכן הישראלית ומהווה הבעת אמון בה".

במקביל ממשיכה הוט לייצר תוכן ישראלי, ובשנת 2019 יעלו לאוויר מספר סדרות חדשות, ובהן: סדרה חדשה על חייה של נטע ברזילי; "בוגד", מאת היוצר והסופר רון לשם; אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בסדרה חדשה, "ביום שהנשים עזבו"; דוקו-ריאליטי חדש, "מצולמים", בהשתתפות שלישיית "מה קשור"; עונה שנייה ל"שבאבניקים"; "החולמים", סדרת דרמה חדשה של מייסלון חמוד; עונה שנייה ל"צל של אמת"; ועוד.