חברת-האם של פינגווין, הענקית הגרמנית ברטלסמן, קרובה לסגירת עסקת של יותר מ-2 מיליארד דולר לרכישת סיימון אנד שוסטר מחברת ויאקום סי.בי.אס, בהסכם שיביא למיזוג של הוצאות הספרים הראשונה והשלישית בגודלן בשוק האמריקאי
כבר בשנת 2016 סוכם כי לחברה הבינלאומית ניתנת אופציה לרכישה עתידית של השליטה • אודי מירון, מייסד ענני תקשורת ויו"ר החברה, יישאר בתפקיד יועץ מיוחד וישמש כשותף ומנהל בקרן הון סיכון חדשה
מדובר בהסכם להפקה משותפת והפצה של תכנים • בנוסף, הוט תנסה לחדור לשוק הבריטי באמצעות פלטפורמת My5 - שירות הסטרימינג החינמי של ערוץ Channel 5 • מנכ"לית הוט: "הפקות המקור שלנו יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם"
מירון: "לא לקחנו סיכונים, הלכנו להפקות בינלאומיות ולעולם הדיגיטלי. היינו ילדים טובים והתפתחנו, אבל הבורסה אכזבה - אז יצאנו ממנה"
ענני תקשורת, שבבעלות אודי מירון, מייצגת כבר היום בישראל את המותגים הגדולים של ויאקום, ובהם ניקלודיאון ו-MTV ■ ויאקום מחזיקה בין היתר ברשת CBS האמריקאית ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 15.6 מיליארד דולר
לפי מחקר עולמי של ויאקום, לכשליש מהילדים יש מכשיר טלוויזיה משלהם, ו-42% מהם צופים בטלוויזיה 2-5 שעות ביום
למרות פלטפורמות הצפייה השונות, מחקר של ויאקום מגלה כי התוכן הוא שמכריע במה נצפה ■ 60% מהישראלים חושבים שהתוכן הטלוויזיוני המוצע היום הוא הטוב ביותר אי-פעם ■ וגם: איך ילדים מחליטים איזה תוכן ראוי לצפייה?
בין ערוצי הטלוויזיה מבית ויאקום: ערוץ ניקלודיאון, ערוץ קומדי סנטרל וערוץ MTV
בכנס שייערך ב-16 באוקטובר יוצג מחקר על ההתנהגות הצרכנית ומעורבות המדיה בגילאים שונים בתקופת ההתבגרות, וייערכו מפגשים עם מומחים בינלאומיים
סדרת הנוער "החממה" של ניקלודיאון ב-yes נמכרה לערוץ ניקולודיאון הבריטי
בוב באקיש, נשיא ומנכ"ל רשתות המדיה הבינלאומיות של ענקית המדיה ויאקום, מסביר איך הפורמט "ג'רזי שור" כובש את העולם, מה הסיכוי שתוכנית כמו "דיילי שואו" תעלה לאוויר בישראל, ומה הפוטנציאל ליצוא של תוכניות ישראליות
גיורא חמיצרהוצאות ספריםלי-אור אברבךמיזוגים ורכישותספריםענני תקשורתערוץ ניקלודיאוןתוכניות טלוויזיה