הגיעה האת: התחילו העבודות בקמפוס החדש של אמדוקס ברעננה

בשנת 2017 נחשף ב"גלובס" כי אמדוקס רכשה את הקרקע ברעננה מחברת טבע • "הקמפוס החדש, שבנייתו צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים, יגשים את החזון שלנו עבור העובדים - קמפוס חדשני, בסביבה ירוקה, שיעניק סביבת עבודה מתקדמת"

חיים ברוידא ושי לוי / צילום: שרונה אברהם
חיים ברוידא ושי לוי / צילום: שרונה אברהם

אתמול הודיעה חברת הטכנולוגיה אמדוקס ישראל כי העבודות להקמת הקמפוס החדש שלה ברעננה התחילו באופן רשמי.

נזכיר כי בשנת 2017 נחשף ב"גלובס" כי אמדוקס רכשה את הקרקע ברעננה מחברת טבע, שעליה תכננה האחרונה בזמנו לבנות את מטה החברה. בהמשך דווח כי מי שתבנה עבור אמדוקס את הקמפוס תהיה אלקטרה.

עלות העסקה מסתכמת בכ-330 מיליון שקל. את הקרקע רכשה טבע רכשה מידי איש העסקים ג'ורג' חורש בשנת 2015, כשבחברה תכננו להקים מטה חדש - תוכנית שנגנזה בשל המשבר הפיננסי שאליו נקלעה טבע בהמשך. בסוף 2017 ניצל חורש זכות לרכוש את הקרקע בחזרה מטבע, בשותפות עם אמדוקס, שהייתה אז בניהולו של אלי גלמן וכיום מנוהלת על ידי שוקי שפר. חורש עצמו רכש את המגרש בשנת 2010 מחברת קומברס, שבמקור תכננה גם היא לבנות שם קמפוס.

שי לוי, מנהל אמדוקס ישראל, אמר עם תחילת העבודות כי "חזון הקמפוס החדש עובר כעת לשלב הביצועי. במהלך החודשים האחרונים גיבשנו תוכנית אדריכלית בהובלת משרד האדריכלים של משה צור, בחרנו קבלן מבצע ועלינו לקרקע. הקמפוס החדש, שבנייתו צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים, יגשים את החזון שלנו עבור העובדים - קמפוס חדשני, בסביבה ירוקה, שיעניק סביבת עבודה מתקדמת, המאפשרת גמישות, מגוון, שיתוף פעולה וקידמה טכנולוגית על פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר בעולם".

חיים ברוידא, ראש עיריית רעננה, הצטרף לברכות והכריז כי "זו בשורה גדולה עבור העיר ותושביה, שיוכלו להמשיך ולהשתלב במערך העובדים של החברה". השניים אף תיעדו את הרגע בתמונה משותפת כמיטב המסורת.