המוצרים החדשים שאתר זאפ משווה ביניהם - ראשי מפלגות בישראל

בין כל הסערות שחוללו הבחירות הקרובות לאחרונה, עלה לרשת לאחרונה פרויקט ייחודי של קבוצת זאפ • במקום השוואת מחירים ומוצרים - השוואת פוליטיקאים ומפלגות בישראל • מה כתבו הגולשים על נתניהו, ומי הגיע למקום הראשון?

לוגו אתר זאפ / צילום: איל יצהר
לוגו אתר זאפ / צילום: איל יצהר

בזמן שברחבי ישראל, הפיזית והווירטואלית, מתחוללות להן אינספור סערות שקשורות לבחירות הקרובות ישירות ובעקיפין, באתר השוואת המחירים והקניות זאפ השיקו פרויקט בחירות ייחודי שעבר לכולנו מתחת לרדאר.

מדובר באזור באתר שנראה בדיוק כמו שאר התוכן בו - רשימת מוצרים עם תמונות, לצידם הדירוג באמצעות כוכבים. אלא שהמוצרים הם הפוליטיקאים הישראלים ומפלגותיהם.

כך למשל, ראש הממשלה בנימין נתניהו מופיע ברשימה יחד עם מפלגת הליכוד ומקבל את הציון המשוקלל 3.5 כוכבים מתוך 5. אחת מחוות-הדעת המילוליות באתר אף מרחיבה: "מושחת, השתן עלה לו לראש, סיים את תפקידו, צריך להחליפו מפלג את העם, אינו עומד בדבריו". כותב אחר ממליץ "לא לקנות" - "יש לי מוצר כזה למעלה מ-10 שנים. קניתי על-פי המלצות של אנשים, התאכזבתי. לא מגיב בכלל! המוצר הזה הוא ברירת מחדל!".

צילום מסך מתוך איזור השוואת ראשי המפלגות בזאפ
 צילום מסך מתוך איזור השוואת ראשי המפלגות בזאפ

מי קיבל את הדירוג הגבוה ביותר? התשובה תפתיע אתכם - מדובר במועמד שנפסל לאחרונה מלהשתתף בבחירות הקרובות, מיכאל בן ארי. בן ארי זכה ל-5 כוכבים מתוך 5 ובין חוות הדעת המילוליות ציינו חלק מהגולשים כי מדובר במועמד "מומלץ למי שבאמת מנסה לפתור את הבעיות של עם ישראל".

צילום מסך מתוך זאפ של דירוגו של מיכאל בן ארי
 צילום מסך מתוך זאפ של דירוגו של מיכאל בן ארי

בעמוד הפייסבוק של זאפ פרסמו את הפרויקט עוד בסוף החודש הקודם, שם זכה הפוסט בסך-הכול ל-6 שיתופים, 16 תגובות ו-10 לייקים, כמות זעומה יחסית לפרויקט בחירות נרחב ששואף לתפוצה משמעותית, לפחות ברחבי הרשתות הישראליות.