מנכ"ל נטפליקס: לא נאפשר לשירות הסטרימינג של אפל להשתמש בתכנים שלנו

ריד הסטינגס בשיחה עם כתבים: "אנחנו מעדיפים לתת ללקוחות שלנו לצפות בתכנים שלנו בשירות שלנו"

מנכ"ל נטפליקס, ריד הסטינגס / צילום: רויטרס
מנכ"ל נטפליקס, ריד הסטינגס / צילום: רויטרס

נטפליקס הודיעה כי לא תאפשר לשירות הסטרימינג של אפל להשתמש בתכנים שהפיקה, כך לפי דיווח ברויטרס. מנכ"ל נטפליקס, ריד הסטינגס, אמר אמש (ב') בשיחה עם כתבים כי "אנחנו מעדיפים לתת ללקוחות שלנו לצפות בתכנים שלנו בשירות שלנו".

אפל לא הכריזה עדיין באופן רשמי על כוונתה להוציא שירות כזה, אך לפי כל התחזיות היא צפויה לעשות זאת באירוע שתערוך ביום שני בשבוע הבא. השירות אכן צפויה להתחרות בנטפליקס, באמזון פריים וידאו ובשירותי סטרימינג נוספים, והוא צפוי להציע תכנים מקוריים של אפל במקביל לתכנים שרכשה מחברות אחרות את הזכויות להשתמש בהם.

הסטינגס התייחס גם לתחרות הגוברת בתחום - בנוסף לאפל גם חברות כמו וורנר מדיה ודיסני מתכננות להוציא שירותי סטרימינג - ואמר כי "מדובר בחברות מדהימות, גדולות, עם תקציבים גדולים, שעושות מאמצים משמעותיים בתחום. הן הולכות להוציא תוכניות נהדרות, ואני עומד לקנא מאוד. אבל העובדה שיהיו לנו מתחרים גדולים תהפוך את התעשייה לטובה יותר".

במקביל להצהרה של הסטינגס, ב"ניו-יורק טיימס" דווח כי גם אולפנים שדווקא כן עובדים עם אפל כדי להפיק תוכן מקורי עבור השירות החדש, מספרים על קשיים גדולים בעבודה מול ענקית הטכנולוגיה. לפי הדיווח, אפל מתערבת יותר מדי בתכנים בכל הנוגע להצגת מוצרים של אפל בתוכניות, כמו אייפונים, ולעומת זאת, בנוגע לפרטים בסיסיים כמו שיווק התכנים או התאריכים בהם יושקו, היא לא מספקת תשובות ברורות.