נחמה רונן נפרדת ומעלה זכרונות מסוגים שונים

נציגי ונציגות תעשיית המשקאות בישראל ערכו בשבוע שעבר אירוע פרידה לנחמה רונן, מי ששימשה ב-15 השנים האחרונות כיו"ר תאגיד המחזור אל"ה, והודיעה בדצמבר האחרון על רצונה לפרוש

ז'קי בר, רוני קוברובסקי, אמיר חייק, יריב שפירא, נחמה רונן, ויורם שגיא / צילום: יוני רייף
ז'קי בר, רוני קוברובסקי, אמיר חייק, יריב שפירא, נחמה רונן, ויורם שגיא / צילום: יוני רייף

נציגי ונציגות תעשיית המשקאות בישראל ערכו בשבוע שעבר אירוע פרידה לנחמה רונן, מי ששימשה ב-15 השנים האחרונות כיו"ר תאגיד המחזור אל"ה, והודיעה בדצמבר האחרון על רצונה לפרוש.

באולם סטוקו בתל אביב התכנסו עובדי ועובדות התאגיד, שם בירך גיא סמט, מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, את רונן וציין כי בהיותה מנכ"לית המשרד בעצמה, היא יצאה בקמפיין "זבל מי שמלכלך" אותו הגדיר כקמפיין "אמיץ ופורץ דרך".

עוד בירכו: חיים זרביב, מנכ"ל אל"ה; פרופ' מיקי ארן, ששימשה בעברה גם היא כמנכ"לית המשרד והזכירה כי רונן קלטה אותה למשרד כמדענית לאחר שחזרה מארה"ב; ורוני קוברובסקי, נשיא החברה המרכזית למשקאות הפורש, נזכר כיצד הם הצליחו יחד לשכנע את הרגולטור שאין פה תחרות בנושא איכות סביבה , וכך הותר להם להקים את התאגיד המשותף.

רונן הודתה לבעלי המניות על הגב החזק ומיליוני השקלים שהעמידו לרשות התאגיד וסיפרה על כל הדרך שעשו יחד. היא אף הזכירה את התקרית בעקבותיה הוצמדה לה שמירה אישית, לאחר שנציג ממשפחת אלפרון הגיע למשרדי החברה עם מקל, בטענה שלא שילמו להם מספיק על בקבוקי הפיקדון שנאספו.

עוד חגגו ונפרדו: אמיר חייק, היו"ר הנכנס; יורם שגיא, נשיא קוקה קולה ישראל; ז'קי בר מנכ"ל טמפו; רוני גת, מנכל יפאורה תבורי; יריב שפירא, יו"ר קבוצת מי עדן; גיא סמט מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה; עו"ד קרן שיינמן; קרנית גולדווסר, חברת דירקטוריון באל"ה; הפרסומאים רמי יהושע ויגאל ברקת ואחרים.