גיתם יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת התיירות דיזנהאוז

התקציב מוערך בכ-6 מיליון שקל בשנה • עד עתה הפעילות הפרסומית של קבוצת התיירות לא רוכזה במשרד פרסום גדול

משרד הפרסום גיתם יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת התיירות דיזנהאוז, אשר מוערך בכ-6 מיליון שקל בשנה. מי שמנהל את קבוצת גיתם הוא עדו הר-טוב.

דיזנהאוז נחשבת לאחת מחברות התיירות הגדולות בארץ, אך עד עתה הפעילות הפרסומית שלה לא רוכזה דרך משרד פרסום גדול. החלק הארי של הפרסום התמקד בדיגיטל ובפרפורמנס - פרסום מבוסס תוצאות - במטרה לקטוף ביקושים. נראה כי על רקע התחרות הגוברת והולכת מצד גופים של הכלכלה החדשה - למשל טריווגו ובוקינג, נדרשת החברה לייצר מהלכים שיקבעו אותה בתודעה כחברה שמציעה מגוון שירותי תיירות.

דיזנהאוז הוקמה ב-1926 על ידי יאיר סולומון דיזנהאוז. 60 שנה לאחר הקמתה היא נרכשה על ידי כלל תיירות מקבוצת אי די בי. לפני כשלוש שנים מכרה כלל תיירות את דיזנהאוז, שהופרדה מפעילות התיירות הנכנסת של החברה. מי שרכשה את דיזנהאוז היא חברת BTC שנמצאת בבעלות עופר חודורוב. בהמשך רכש חודורוב גם מחצית מפעילות דיזנהאוז תיירות נכנסת. נזכיר כי גיתם ניהלה במשך שנים את חלק הארי של תקציבי אי די בי - בין השאר של החברות הבנות כלל וישראייר.

דיזנהאוז מפעילה 40 סניפים בכל הארץ והיא פועלת בכל ענפי התיירות, בארץ ובעולם. החברה מפעילה בנוסף גם מותגים של תיירות עסקית. לדברי עופר חודורוב, מנכ"ל חברת דיזנהאוז, "החלטנו לרענן את האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה ובחרנו בגיתם כשותף אסטרטגי ללוות אותנו בתהליך".