הסכם חדש ליצרנית המזון בלדי עם רשת הקואופ

להערכת סמנכ"ל המכירות והסחר של בלדי, ההסכם החדש צפוי להגדיל את מכירותיה בשוק הקמעונאי בכ-20 מיליון שקל בשנה • בנוסף חתמה ספקית המזון על הסכם לאספקת מוצרי בשר לרשת המזון המהיר בורגרס בר, אשר להערכתה צפוי להניב מכירות שנתיות של כ-10 מיליון שקל

קואופ / צילום: בר אל
קואופ / צילום: בר אל

יצרנית המזון בלדי מרחיבה את האחיזה שלה בפעילות השוק הקמעונאי והמוסדי, וחתמה על הסכם אספקה עם רשת הקמעונאות קואופ תחת בעלותה החדשה. ההסכם נחתם על רקע הרכישה של מחסני השוק את רשת הקואופ לאחר שזו נקלעה לקשיי תזרים וקרסה.

להערכת סמנכ"ל המכירות והסחר של בלדי, ליאור לייזר, ההסכם החדש צפוי להגדיל את מכירותיה בשוק הקמעונאי בכ-20 מיליון שקל בשנה.

בנוסף חתמה ספקית המזון על הסכם לאספקת מוצרי בשר לרשת המזון המהיר בורגרס בר, אשר להערכתה צפוי להניב מכירות של כ-10 מיליון שקל בשנה. לדברי לייזר, בלדי תמשיך ותפעל להגדלת נתחי השוק שלה הן בפעילות הקמעונאית והן בשוק המוסדי.

בלדי, בבעלות ארז דהבני, רשמה זינוק משמעותי במכירות במהלך השנה החולפת. ב-2018 מכרה הספקית בכ-285 מיליון שקל - גידול של כמעט 50% ביחס ל-2017, לפי נתוני סטורנקסט. בלדי יצרה סגמנט חדש בשוק באמצעות ה"מינוט סטייק", שהתווסף למוצרי הבשר, הדגים והירקות שהיא כבר מכרה. בסוף 2018 אחזה בלדי בנתח שוק של 0.8% ממכירות שוק המזון בישראל.