מוטי אלמליח יקבל בטלרד שכר חודשי של 100 אלף שקל, וולוו ומענק

מוטי אלמליח, המנכ" הנכנס בטלרד, צפוי גם ליהנות ממענק שנתי על בסיס תוצאותיה של טלרד, ובסכום מקסימום של 10 משכורות חודשיות, וכן להקצאת אופציות המהוות 2.25% ממניות החברה טרם ההקצאה ובשווי של 1.3 מיליון שקל במועד ההקצאה

בעלי מניות חברת מוצרי התקשורת ותשתיות התקשורת, טלרד נטוורקס, יתבקשו לאשר בחודש הבא את תנאי התגמול של המנכ"ל הנכנס, מוטי אלמליח, לו מעוניינת החברה להעניק משכורת חודשית של 100 אלף שקל, רכב מסוג "וולוו" או רכב אחר שעלותו לחברה מגיע עד 10 אלף שקל בחודש והטבות נוספות.

כן צפוי אלמליח ליהנות ממענק שנתי על בסיס תוצאותיה של טלרד, ובסכום מקסימום של 10 משכורות חודשיות, וכן להקצאת אופציות המהוות 2.25% ממניות החברה טרם ההקצאה ובשווי של 1.3 מיליון שקל במועד ההקצאה.

כך, את סך עלות העסקתו השנתית של אלמליח, מעריכה טלרד בכ-3 מיליון שקל, בהנחה של מתן מלוא המענק השנתי. נוסף לתנאי העסקת אלמליח, באסיפת בעלי המניות תובא לאישור מדיניות התגמול של טלרד.

אלמליח כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל חברת בזק בינלאומי מקבוצת התקשורת בזק, וב-2018 הוא היה שיאן השכר של בזק, עם עלות העסקה של 4.2 מיליון שקל.

בסוף השבוע סיכמה טלרד את 2018 במגמה שלילית, עם שחיקה של כ-7% בהכנסות, לכ-130 מיליון דולר, מעבר להפסד תפעולי, והפסד נקי שנתי של כ-3 מיליון דולר.

מניית טלרד נטוורקס , שבשליטת קרן פורטיסימו בראשות יובל כהן, הגיבה לתוצאות הכספיות בצלילה של 14% אתמול (א') והשלימה צניחה של קרוב ל-70% מאז החלה להיסחר בחודש יוני 2017, והיא נחשבת לאחת מהנפקות האקוויטי הראשוניות (IPO) הגרועות של "מחזור 2017-2018".

במקביל לפרסום הדוחות הכספיים השנתיים, עדכנה טלרד על רכישת חברת מרמנת שבשליטת חברת אמנת הבורסאית וקרן הפרייבט אקוויטי סקיי תמורת כ-97 מיליון שקל, וכן על עזיבתו של המנכ"ל הנוכחי, רן בוקשפן.